Kövesse Facebook oldalunkat!

Az Allianz Hungária újonnan meghirdetett Digitális Mentor kezdeményezése az idősebb korosztály digitális készségeinek fejlesztését és a társadalmi érzékenyítést célozza meg – a fiatalabbak bevonásával. A pályázaton videó- és fotókategóriákban várják az anyagokat 2021. október 20-ig. Az elkészült pályaműveket a kreativitás mellett az alapján bírálja el a zsűri, hogy a történet mennyire inspiráló, illetve mennyire segít azoknak, akik idegenkednek a digitális eszközök és megoldások használatától.

 

Egyre többet intézzük pénzügyeinket az interneten

Sokszor hallottuk és tapasztaltuk mindannyian, hogy az elmúlt időszakban a pandémia felgyorsította a digitális fejlesztések tempóját, és szinte minden átköltözött az online térbe. Ezt a tendenciát támasztja alá az Impetus Research és a GfK együttműködésében készített Digital Connected Consumer 2020-as tanulmány is, amelyben a 15-59 éves magyar internetezők digitális mindennapjait, online tevékenységeit, az infokommunikációs eszközök használatát, digitális pénzügyeket, az internetes vásárlási szokásokat vizsgálták.

  • A kutatás eredményei többek közt azt mutatják, hogy rendkívül dinamikusan bővült az internetes pénzügyek intézésének gyakorisága, valamint megnőtt a felhasználók száma is.
  • A vizsgált 15-59 korosztályba tartozó célcsoport fele például legalább hetente lép be online bankfiókjába, és a bankkapcsolattal rendelkezők közel kétharmada bankjának applikációját is letöltötte okoseszközére.
  • A tanulmány szerint jelentősen, mintegy 400 ezer fővel nőtt egy év alatt azoknak a száma, akik legalább havi rendszerességgel vásárolnak online.

A fiatalabb korosztály könnyen alkalmazkodott

Mindezek alapján legtöbbünk számára talán lassan természetessé válik, hogy laptopon, számítógépen, okostelefonon, tableten, felhőn keresztül gyorsan és egyszerűen intézzük ügyeinket. Nem kérdés az sem, hogy a fiatalabb korosztály könnyen alkalmazkodott az új helyzethez, és nem ijed meg a QR kódoktól vagy a mobilfizetés használatától, illetve valószínűleg lassan a sárga csekket sem ismeri fel. De vajon hogyan éli meg ezt a gyors átalakulást az a generáció, aki még az okostelefont és számítógépet sem használja rendszeresen, bizonytalan és így nem ismerheti meg a digitális technológiák és eszközök felhasználási lehetőségeit, előnyeit?

Pályázatot hirdet az Allianz Hungária Biztosító!

Az Allianz Hungária ezt a kérdéskört körbejárva döntött úgy, hogy pályázatot hirdet a fiatalabb generáció számára, és megkéri őket,

mutassák be, hogyan és milyen sikerrel osztják meg tudásukat idősebb családtagjaikkal, ismerőseikkel, miként segítenek nekik eligazodni az eszközök és megoldások használatában.

A Digitális Mentor pályázaton minden 14. életévét betöltött jelentkező részt vehet, miután regisztrált. A pályázók 2021. május 20. és 2021. október 20között videót vagy fotókat küldhetnek be leírás kíséretében. A nyertes pályázatokat, videó- és a fotókategóriában a szakmai zsűri választja ki, a díjazottak egy okostelefont, illetve egy tabletet vehetnek át az eredményhirdetést követően.

Az Allianz Hungária jövőbiztosítóként az üzleti tevékenységén túlnyúlóan is felelősséget érez a társadalom szélesebb köréért, törődik a holnappal, és ezen belül az idősebb generáció digitális készségeinek fejlesztésével. Az Allianz Digitális Mentor pályázattal célunk, hogy minél többen megmutathassák: együttműködéssel, segítséggel nincs lehetetlen, ha tanulásról van szó. Bízunk benne, hogy a pályázatra beérkező anyagok, amelyeket online felületeinken is megosztunk majd, másokat is inspirálni fognak arra, hogy megismertessék az idősebb generációhoz tartozó családtagjaikkal, ismerőseikkel a digitálist technológiák előnyeit és ösztönözzék őket az újfajta ügyintézési megoldások használatára.

 mondta Zsámboki Olivia, az Allianz Hungária Zrt. marketing és kommunikációs osztályának senior szakértője az új kezdeményezéssel kapcsolatban.

További információ, illetve regisztráció: Allianz Digitális Mentor pályázat

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...