Az Allianz Hungária újonnan meghirdetett Digitális Mentor kezdeményezése az idősebb korosztály digitális készségeinek fejlesztését és a társadalmi érzékenyítést célozza meg – a fiatalabbak bevonásával. A pályázaton videó- és fotókategóriákban várják az anyagokat 2021. október 20-ig. Az elkészült pályaműveket a kreativitás mellett az alapján bírálja el a zsűri, hogy a történet mennyire inspiráló, illetve mennyire segít azoknak, akik idegenkednek a digitális eszközök és megoldások használatától.
Egyre többet intézzük pénzügyeinket az interneten
Sokszor hallottuk és tapasztaltuk mindannyian, hogy az elmúlt időszakban a pandémia felgyorsította a digitális fejlesztések tempóját, és szinte minden átköltözött az online térbe. Ezt a tendenciát támasztja alá az Impetus Research és a GfK együttműködésében készített Digital Connected Consumer 2020-as tanulmány is, amelyben a 15-59 éves magyar internetezők digitális mindennapjait, online tevékenységeit, az infokommunikációs eszközök használatát, digitális pénzügyeket, az internetes vásárlási szokásokat vizsgálták.
- A kutatás eredményei többek közt azt mutatják, hogy rendkívül dinamikusan bővült az internetes pénzügyek intézésének gyakorisága, valamint megnőtt a felhasználók száma is.
- A vizsgált 15-59 korosztályba tartozó célcsoport fele például legalább hetente lép be online bankfiókjába, és a bankkapcsolattal rendelkezők közel kétharmada bankjának applikációját is letöltötte okoseszközére.
- A tanulmány szerint jelentősen, mintegy 400 ezer fővel nőtt egy év alatt azoknak a száma, akik legalább havi rendszerességgel vásárolnak online.
A fiatalabb korosztály könnyen alkalmazkodott
Mindezek alapján legtöbbünk számára talán lassan természetessé válik, hogy laptopon, számítógépen, okostelefonon, tableten, felhőn keresztül gyorsan és egyszerűen intézzük ügyeinket. Nem kérdés az sem, hogy a fiatalabb korosztály könnyen alkalmazkodott az új helyzethez, és nem ijed meg a QR kódoktól vagy a mobilfizetés használatától, illetve valószínűleg lassan a sárga csekket sem ismeri fel. De vajon hogyan éli meg ezt a gyors átalakulást az a generáció, aki még az okostelefont és számítógépet sem használja rendszeresen, bizonytalan és így nem ismerheti meg a digitális technológiák és eszközök felhasználási lehetőségeit, előnyeit?
Pályázatot hirdet az Allianz Hungária Biztosító!
Az Allianz Hungária ezt a kérdéskört körbejárva döntött úgy, hogy pályázatot hirdet a fiatalabb generáció számára, és megkéri őket,
mutassák be, hogyan és milyen sikerrel osztják meg tudásukat idősebb családtagjaikkal, ismerőseikkel, miként segítenek nekik eligazodni az eszközök és megoldások használatában.
A Digitális Mentor pályázaton minden 14. életévét betöltött jelentkező részt vehet, miután regisztrált. A pályázók 2021. május 20. és 2021. október 20. között videót vagy fotókat küldhetnek be leírás kíséretében. A nyertes pályázatokat, videó- és a fotókategóriában a szakmai zsűri választja ki, a díjazottak egy okostelefont, illetve egy tabletet vehetnek át az eredményhirdetést követően.
Az Allianz Hungária jövőbiztosítóként az üzleti tevékenységén túlnyúlóan is felelősséget érez a társadalom szélesebb köréért, törődik a holnappal, és ezen belül az idősebb generáció digitális készségeinek fejlesztésével. Az Allianz Digitális Mentor pályázattal célunk, hogy minél többen megmutathassák: együttműködéssel, segítséggel nincs lehetetlen, ha tanulásról van szó. Bízunk benne, hogy a pályázatra beérkező anyagok, amelyeket online felületeinken is megosztunk majd, másokat is inspirálni fognak arra, hogy megismertessék az idősebb generációhoz tartozó családtagjaikkal, ismerőseikkel a digitálist technológiák előnyeit és ösztönözzék őket az újfajta ügyintézési megoldások használatára.
– mondta Zsámboki Olivia, az Allianz Hungária Zrt. marketing és kommunikációs osztályának senior szakértője az új kezdeményezéssel kapcsolatban.
További információ, illetve regisztráció: Allianz Digitális Mentor pályázat
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.