Kövesse Facebook oldalunkat!

A nagycsaládosok idén 3580 darab új, hétüléses autó megvásárlására kötöttek lízingszerződést az államilag támogatott programban, ezzel a lízingcégek által finanszírozott összeg novemberben elérte a 10,54 milliárd forintot – közölte a Magyar Lízingszövetség hétfőn az MTI-vel.

A program tavaly júliusi indulása óta 5398 autó került az érintettekhez, az egy-egy autóra jutó átlagos lízingösszeg 2,9 millió forintot tett ki.

A közlemény idézte Tóth Zoltánt, a Magyar Lízingszövetség főtitkárát, aki elmondta, hogy a nagycsaládosok számára elérhető autóvásárlási programban az állam az új hétüléses autókhoz a vételár felét, maximum 2,5 millió forintot biztosít vissza nem térítendő támogatásként a három- vagy több gyermeket nevelő családoknak. A program tavaly júliusi indulása óta összesen 15,8 milliárd forinttal finanszírozták a nagycsaládosok autóvásárlásait a Lízingszövetség tagvállalatai – tette hozzá.

A friss adatok szerint május óta az egy-egy autóra jutó átlagos lízingösszeg meghaladta a 3 millió forintot.

A program iránti érdeklődés folyamatosan magas: 2020 második felében a megkötött szerződések és a leadott kérelmek száma havonta jellemzően 250-300 darab körül alakult, ami a közlemény szerint azt jelzi, hogy a koronavírus második hulláma kevésbé érezteti hatását ezen a területen.

Tóth Zoltán a közleményben elmondta, a legtöbb finanszírozási kérelmet továbbra is pozitívan bírálják el a lízingcégek. A program kezdete óta az igénylők mindössze 5 százalékánál mem kötötték meg a szerződést.

A Magyar Lízingszövetség támogat minden olyan kezdeményezést – a nagycsaládosok autóvásárlási programja mellett például a tisztán elektromos autókhoz biztosított kedvezményeket – amely elősegíti, hogy korszerűbb, környezetbarátabb járművek fussanak a magyar utakon – áll a közleményében.

Nyitókép: Pexels.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...