A jelenlegi járványhelyzet mind az üzleti szférában, mind a magánéletben rugalmasságot, alkalmazkodóképességet, kreativitást kíván.
Büszkén mondhatom, hogy az UNION minderre képes. Fennakadásmentes üzletmenet mellett munkavállalóink home office-ban dolgoznak és az UNION csapata folyamatosan valósít meg olyan új online megoldásokat, melyek segítségével ügyfeleink részére tovább bővítettük a kontaktusmentes szolgáltatások körét, az értékesítők pedig folytathatják munkájukat a járvány idején is.
– nyilatkozta Almássy Gabriella, az UNION elnök-vezérigazgatója.
Mit jelent ez?
Telefonos ügyfélszolgálatunk a jelenlegi helyzetre való tekintettel meghosszabbított ügyfélfogadási idővel, munkanapokon 8:00-20:00 óra között fogadja ügyfeleink hívásait, emellett természetesen továbbra is a nap 24 órájában elérhető online felületünk is.
Számos termékünk, köztük gépjármű-, lakás- utas vagy balesetbiztosítás is megköthető weboldalunkon, a https://www.union24.hu/ keresztül, személyes ügyintézés nélkül.
Amennyiben a dokumentumokat az ügyfél valamilyen hitelesítési eszközön digitális aláírással és időbélyeggel látja el (pl. ügyfélkapu hitelesítés eszköz https://niszavdh.gov.hu/index oldalon keresztül) és ezt a digitálisan aláírt dokumentumot tölti fel az online felületen, nem szükséges az eredeti, papíralapú kérelem postai úton történő továbbítása.
KORÁBBAN ÍRTUK
Tanácsadóink akár személyes kapcsolat nélkül is – skype-on vagy videós csatornán keresztül – elektronikusan/digitálisan, teljesen papírmentes üzletkötési folyamatot kínálnak.
Ügyfeleink az esetlegesen szükséges nyilatkozataikat, okmánymásolataikat digitális aláírással és időbélyeggel tudják hitelesíteni üzletkötőink segítségével, és ezeket e-mailen vagy egy feltöltő felületen tudják eljuttatni hozzánk, így a dokumentumokat nem kell fizikailag aláírni és beküldeni a biztosítóhoz postai úton.
A törvényileg előírt személyes azonosítást is digitális, videós alkalmazáson keresztül végezzük el.
Csekkes díjfizetésű, e-mail címmel rendelkező ügyfeleink részére is biztosítjuk, hogy ne kelljen a postai ügyintézést igénybe venniük: részükre bankkártyás befizetésre alkalmas befizetési linket tartalmazó e-mailt küldünk a díjfizetési esedékességet megelőzően 5 nappal.
Ügyfeleink tájékoztatása esetén is előtérbe helyezzük az elektronikus kommunikációt, ezért azon ügyfeleink számára, akik beazonosított e-mail címmel rendelkeznek, az esetlegesen postai úton küldött/küldendő dokumentumokat titkosított e-mail formájában küldjük meg.
Online csatornákon kötött casco biztosítások esetén akkor sincs szükség személyes kontaktusra, ha a gépjármű szemléje lenne szükséges.
Gyors és kényelmes online kárbejelentést biztosítunk minden termékcsoport esetében. Lakásbiztosításoknál a kárrendezést telefonon keresztül, illetve amennyiben a feltételek adottak és az ügyfél rendelkezik okos telefonnal, akkor a bejelentett kár szemléjét távoli – élő videós online – kárfelvétellel végezzük. Ezáltal akár kárszakértő személyes jelenléte nélkül is elvégezhető a kárfelmérés.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.