Kövesse Facebook oldalunkat!

A jelenlegi járványhelyzet mind az üzleti szférában, mind a magánéletben rugalmasságot, alkalmazkodóképességet, kreativitást kíván.

Büszkén mondhatom, hogy az UNION minderre képes. Fennakadásmentes üzletmenet mellett munkavállalóink home office-ban dolgoznak és az UNION csapata folyamatosan valósít meg olyan új online megoldásokat, melyek segítségével ügyfeleink részére tovább bővítettük a kontaktusmentes szolgáltatások körét, az értékesítők pedig folytathatják munkájukat a járvány idején is.

– nyilatkozta Almássy Gabriella, az UNION elnök-vezérigazgatója.

Mit jelent ez?

Telefonos ügyfélszolgálatunk a jelenlegi helyzetre való tekintettel meghosszabbított ügyfélfogadási idővel, munkanapokon 8:00-20:00 óra között fogadja ügyfeleink hívásait, emellett természetesen továbbra is a nap 24 órájában elérhető online felületünk is.

Számos termékünk, köztük gépjármű-, lakás- utas vagy balesetbiztosítás is megköthető weboldalunkon, a https://www.union24.hu/ keresztül, személyes ügyintézés nélkül.

Amennyiben a dokumentumokat az ügyfél valamilyen hitelesítési eszközön digitális aláírással és időbélyeggel látja el (pl. ügyfélkapu hitelesítés eszköz https://niszavdh.gov.hu/index oldalon keresztül) és ezt a digitálisan aláírt dokumentumot tölti fel az online felületen, nem szükséges az eredeti, papíralapú kérelem postai úton történő továbbítása.

KORÁBBAN ÍRTUK

Tanácsadóink akár személyes kapcsolat nélkül is – skype-on vagy videós csatornán keresztül – elektronikusan/digitálisan, teljesen papírmentes üzletkötési folyamatot kínálnak.

Ügyfeleink az esetlegesen szükséges nyilatkozataikat, okmánymásolataikat digitális aláírással és időbélyeggel tudják hitelesíteni üzletkötőink segítségével, és ezeket e-mailen vagy egy feltöltő felületen tudják eljuttatni hozzánk, így a dokumentumokat nem kell fizikailag aláírni és beküldeni a biztosítóhoz postai úton.

A törvényileg előírt személyes azonosítást is digitális, videós alkalmazáson keresztül végezzük el.

Csekkes díjfizetésű, e-mail címmel rendelkező ügyfeleink részére is biztosítjuk, hogy ne kelljen a postai ügyintézést igénybe venniük: részükre bankkártyás befizetésre alkalmas befizetési linket tartalmazó e-mailt küldünk a díjfizetési esedékességet megelőzően 5 nappal.




Ügyfeleink tájékoztatása esetén is előtérbe helyezzük az elektronikus kommunikációt, ezért azon ügyfeleink számára, akik beazonosított e-mail címmel rendelkeznek, az esetlegesen postai úton küldött/küldendő dokumentumokat titkosított e-mail formájában küldjük meg.

Online csatornákon kötött casco biztosítások esetén akkor sincs szükség személyes kontaktusra, ha a gépjármű szemléje lenne szükséges.

Gyors és kényelmes online kárbejelentést biztosítunk minden termékcsoport esetében. Lakásbiztosításoknál a kárrendezést telefonon keresztül, illetve amennyiben a feltételek adottak és az ügyfél rendelkezik okos telefonnal, akkor a bejelentett kár szemléjét távoli – élő videós online – kárfelvétellel végezzük. Ezáltal akár kárszakértő személyes jelenléte nélkül is elvégezhető a kárfelmérés.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...