A biztosítások kiválasztásakor az ár-érték arány mellett az ügyfelek többségének fontos a fenntarthatóság, valamint a gyors és kényelmes digitális megoldások is az UNIQA Biztosító friss felmérése szerint.
Az MTI-nek kedden elküldött összefoglaló szerint a megkérdezettek 87 százaléka kötött már biztosítást, és többségüknek az ár-érték arány a legfontosabb szempont a biztosítások kiválasztásakor.
A megkérdezettek több mint fele választaná annak a biztosítónak a termékét, amelyik aktívan tesz a környezetért, ha két egyforma termék közül kell választaniuk. A válaszadók 14 százaléka ugyanakkor hajlandó lenne akár többet is fizetni egy termékért a fenntartható biztosítónak.
A felmérésben részt vevők többsége személyesen vagy online intézné biztosításait, a telefonos, e-mailes és applikációs ügyintézés kevésbé népszerű.
A válaszadók többsége úgy véli, hogy a biztosítások változni fognak a jövőben. Csaknem harmaduk szerint a biztosítások személyre szabottabbak lesznek, 18 százalékuk úgy gondolja, hogy a technológia fejlődésével nőni fog a biztosítási termékek köre.
A megkérdezettek úgy vélik, hogy az okosotthonok és egyéb innovatív megoldások térnyerése növelni fogja a biztosítások szerepét.
A jövő biztosításával kapcsolatos kutatást az Opinio készítette az UNIQA megbízásából, a reprezentatív felmérés során 923, 16-59 év közötti, okostelefonnal rendelkező embert kérdeztek meg.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.