Kövesse Facebook oldalunkat!

Növelte díjbevételét és nyereségét a második negyedévben, valamint az év első felében az Allianz biztosítócsoport a társaság kedden az MTI-hez eljuttatott beszámolója szerint.

Az Allianz csoport az idei második negyedévben 33,2 milliárd euró, az egy évvel korábbinál 6,1 százalékkal magasabb díjbevétel mellett 5,4 százalékkal 3,159 milliárd euróra növelte működési eredményét. A csoport adózott eredménye 13,5 százalékkal 2,265 milliárd euróra, a részvényesekre jutó nyereség 13,1 százalékkal 2,140 milliárd euróra emelkedett.

Az év első felében 7,7 százalékkal 73,5 milliárd euróra növelte díjbevételét az Allianz csoport. Működési eredménye 6,4 százalékkal 6,121 milliárd euróra, adózott eredménye pedig 7,2 százalékkal 4,025 milliárd euróra, a részvényesekre jutó nyeresége 7,3 százalékkal 4,109 milliárd euróra nőtt.

A szigorú stratégia-megvalósításunk eredményezi azt a fenntartható teljesítményt, mely meghozza a kívánt megoldásokat ügyfeleink számára. Féléves eredményeink azt mutatják, hogy az Allianz jó úton halad az éves célok teljesítése felé

– kommentálta az eredménybeszámolót Oliver Bäte, az Allianz SE vezérigazgatója.

Az Allianz SE biztosító és vagyonkezelő csoport több mint 92 millió lakossági és vállalati ügyféllel rendelkezik világszerte. A 142 ezer alkalmazottat foglalkoztató csoport a világ több mint nyolcvan országában 132 milliárd euró díjbevételt és 11,5 milliárd euró működési eredményt ért el tavaly. A csoport biztosítási ügyfelei megbízásából 729 milliárd euró befektetést kezel, vagyonkezelői pedig, a PIMCO és az Allianz Global Investors több mint 1500 milliárd euró értékű, harmadik féltől származó vagyont kezelnek.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...