Kövesse Facebook oldalunkat!

Az elmúlt tíz év statisztikái szerint jelentősen, 20 százalékkal nőtt a magyarok külföldi utazásainak száma, amelyek megszervezését az emberek egyre nagyobb arányban bízzák az erre szakosodott irodákra.

Országos hálózatbővítésbe fogott az Invia

A kereslet bővülése pedig új lendületet adott a szektor szereplői számára a tevékenységük bővítésére, szolgáltatásaik fejlesztéseire. Köztük a legnagyobb európai online utazásközvetítő iroda, az Invia magyarországi tagja is országos hálózatbővítésbe fogott. Az elmúlt két év alatt 13 megye 20 városában összesen 21, viszonteladói hálózatba szervezett ügyfélkirendeltséget nyitott meg. Ezzel az online térhódítás után újabb szegmensben erősítették meg piaci pozícióikat.

Az Invia.hu október elején tartotta első franchise találkozóját, amelyen a résztvevők többek közt felidézték a két évvel ezelőtti indulást is. A franchise program akkor megfogalmazott fő célja az volt, hogy az online jelenlét megtartása mellett, az offline elérhetőségek fejlesztésével a vállalkozás népszerű és ingyenes szolgáltatásai minél szélesebb körben váljanak elérhetővé.

Az idei találkozón összegzett eredmények azt mutatták, a piac értékeli a megbízhatóságot, a kiszámíthatóságot, a fejlett ügyfélszolgálati attitűdöt és a szegmensen belüli változásokkal szembeni rugalmasságot.

– hangsúlyozta Zakar Jozef cégvezető.

Benczik Balázs franchise menedzserrel és remek, tapasztalt és elhivatott partnereikkel közös munkájuk eredményeképpen ma már országosan 21 irodában érhetik el az utazni vágyók az Inviától megszokott széles, minőségi kínálatot, illetve a gyors és kényelmes ügyintézést, valamint a személyre szabott asszisztenciát.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...