Kövesse Facebook oldalunkat!

A CIB Bank kifejlesztette, az ügyfelek megkedvelték – megtörtént az ezredik személyikölcsön-igénylés mobilalkalmazáson keresztül. A tavaly bevezetett szolgáltatás népszerűségét a kényelem mellett a gyorsaság iránti igény magyarázza: a felhasználók rengeteg időt spórolnak a mobiltelefonos igénylés esetén akár 7 perc alatt folyósított kölcsönnel.

Nagyot ment a CIB Bank okostelefon-alkalmazása: túl vannak az  ezredik kölcsönigénylésen, ami a mobilról adtak le

Még nincs egy éve, hogy elérhető a lehetőség, de úgy tűnik, a CIB Bank ismét ráérzett az ügyféligényekre: már ezernél is többen kaptak személyi kölcsönt a pénzintézet mobilapplikációján keresztül. Az elmúlt időszak tapasztalatai nemcsak az új megoldás növekvő népszerűségét jelzik, de azt is megvilágítják, kik az online igénylő ügyfelek.

Tipp: így működik a mobilappos kölcsönigénylés:

A banknál számlát vezető ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak a CIB Bank mobilalkalmazásban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig. A folyamaton végighaladva akár 7 perc alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára.

 

Javarészt 40 év körüli férfiak, az ebédidő körüli órákat kihasználva adják le a kölcsönigényieket

  • A hitelfelvevők között enyhe többségben vannak a férfiak, de a nők sem maradnak le nagyon mögöttük: az eddigi igénylők között 59% a férfi, 41% a nők aránya. Kétharmaduk vidéken él, a többiek a fővárosban.
  • Az átlagos kölcsönigénylő 40 év körüli, és a déli órákat – sokszor az ebédszünet perceit – választja a mobiltelefonos banki ügyintézésre.
  • Az átlagos kölcsönösszeg valamivel 1 millió forint fölött van, és növekvő tendenciát mutat, így várhatóan hamarosan eléri a fióki igénylések esetében jellemző 1,5-1,6 milliós szintet.
  • A fejlődést a technika nem korlátozza, akár ötmilliós kölcsön igénylésére is van mód az applikációban – 72 hónapos maximális futamidővel.



Tipikus hitelcél az autóvásárlás

Az egyik tipikus mobilappos kölcsönigénylési szituáció az ügyfelek visszajelzései szerint az autóvásárlás: az ügyfél beleszeret a kiválasztott modellbe, kap egy visszautasíthatatlan ajánlatot a szalonban, és szeretné a lehető leggyorsabban elrendezni a finanszírozást.

Sokan áruházakból indítják el az alkalmazást a gyakran költségesebb és időigényesebb áruhitel helyett választva az egyszerűen igényelhető személyi kölcsönt.

Ki vannak okosítva az ügyfelek, már mindent maguknak csinálnak

Az ügyfelek mintegy 40 százaléka segítség nélkül, egyedül csinálja végig az okostelefonján a kölcsönigénylést, a többiek a bankfiókban vagy a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák segítségét is igénybe veszik. Fontos ugyanakkor megjegyezni, hogy az utóbbi esetekben is rengeteg időt megtakarítanak, hiszen a mobilappon keresztül az ügyfélazonosításon túl a hitelképesség vizsgálata is megtörténik, így akár 7 perc alatt az igénylő számláján lehet a kölcsönösszeg.

Az igénylők többsége rendszeres applikáció-használó: egy hónapban több mint 17-szer lépnek be a mobilbanki alkalmazásba.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...