Az utasbiztosítások több mint 40 százalékát a három nyári hónapban kötik az ügyfelek, Az utazási főszezon kezdete előtt a Netrisk.hu hétfő délelőtt díjátadó eseményen tette közzé, hogy az előző évben mely biztosítók termékei kapták a legkedvezőbb értékelést az ügyfelektől.
Átadták Az Év Utasbiztosítója 2017 díjakat
Az Év Utasbiztosítója 2017 ügyfélszavazás nyertesei | |
Az utasbiztosítási szolgáltatókat átlagosan 4.71-re értékelték az 5 fokoztatú skálán. | |
I. Mapfre Asistencia S.A. Magyarországi Fióktelepe | |
II.Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. (a 2018. áprilisi egyesülést követően e társaság utasbiztosítási termékei is az Union Biztosító neve alatt futnak) | |
III. AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. |
A legnagyobb biztosításközvetítő portál 2015-ben bevezetett utasbiztosítás-értékelési rendszerén keresztül az ügyfelek egy kérdőíven tudják véleményezni az általuk választott utasbiztosítási terméket a vásárlástól az esetleges kárrendezésig. Az Év Utasbiztosítója Díjat több mint 100 ezer utasbiztosítás tavalyi közvetítése során beérkező értékelések alapján ítélte oda immár második alkalommal a Netrisk.hu.
„A biztosítók népszerűségi sorrendje mellett az ügyfélszavazás évről évre rávilágít az utasbiztosítással foglalkozó biztosítók általános megítélésének alakulására is. Az adatok kedvező változásról tanúskodnak: míg 2016-ban az 5-ös skálán átlagosan 4,58 pontra értékelték az utasbiztosítási szolgáltatókat (ami eleve igen jó megítélésnek számít), 2017-re ez a pontszám 4,71-ra emelkedett.”
– magyarázza Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.