Barion Pixel
11 C
Budapest
- 2021. május 7.
Ma Gizella napja van.
Kezdőlap Címkék Insurtech

Címke: insurtech

NETLOCK: A karantén robbanásszerű emelkedést hozott az e-aláírás népszerűségében

Számos vállalat már most a járvány második hullámának kezelésére készíti fel a szervezetét, ebben pedig kulcsszerepet kap a nem csak informatikai értelemben vírusbiztos e-aláírási technológia.

Biztonságosabbá teheti alkalmazásainkat a kétlépcsős azonosítás

Biztonságosabbá teheti alkalmazásainkat a kétlépcsős azonosítás - mondta Keleti Arthur, az informatikai biztonság napja rendezvény alapítója az M1 aktuális csatorna vasárnap esti műsorában.

Liferay: Nincs mese, a biztosítóknak be kell hozni a digitális lemaradást!

Jelentős kihívások várnak a biztosítási szektorra és kulcsfontosságúvá válik, hogy a menedzsment gyorsan reagáljon a kialakult szükséghelyzetre. A most zajló események akár fel is gyorsíthatják a szektor digitalizációját. Balogh Zsolttal, a Liferay magyarországi ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

Mutatjuk mi a biztosítók előtt álló három legnagyobb kihívás a Deloitte szerint

A biztosítási szektor egyik legrosszabb rémálma teljesült be 2020-ban a koronavírus elszabadulásával. A Willis Towers Watson elemzőcég 3 ezer biztosítótársasági vezető bevonásával készített jelentésében már 2013-ban megállapította: a szektorra a legextrémebb kockázatot egy világjárvány jelentheti.

Az Allianz megoldotta: Egyszerű, gyors és kényelmes üzletkötés távolról is

A globális koronavírus-járvány következtében gyökeresen átalakult életünk és ezzel együtt az üzleti folyamatok is. Az Allianz Hungária üzletkötői a személyes tanácsadást eddig is különböző online eszközök és informatikai megoldások segítségével látták el.

Daniel Kempchen: A SIGNAL IDUNA Biztosító bevezeti az online ügyfél-átvilágítást

A SIGNAL IDUNA Biztosító – gyorsan és innovatívan reagálva az új kihívásokra - az elsők között jelent meg a piacon azzal a digitális fejlesztéssel, amely lehetővé teszi a teljesen papírmentes, az ügyfél személyes jelenlétet nem igénylő, biztonságos szerződéskötést, még a teljes körű átvilágítást igénylő befektetéshez kötött (unit linked) életbiztosítások területén is.

Insurtech: a K&H Biztosítónál a kárbejelentések háromnegyede már online történik

A mostani járványhelyzetben még inkább fókuszba került szinte minden területen az eddig is egyre nagyobb népszerűségnek örvendő online ügyintézés, ami igaz a K&H Biztosítóra is. Összesen már több mint 130 ezer ügyfél intézi ügyeit rendszeresen a társaság ügyfélportálján keresztül, amelynek „látogatottsága" csúcsidőben több 10 ezres.

Insurtech: A Liferay elemzése szerint már a biztosítók is nekünk kedveznek

A megkérdezett biztosító vállalatok 60%-a mondja azt, hogy olyan kommunikációs felületeket használ, vagy tart azok kialakításánál, amely lehetővé teszi a személyre szabott információk megjelenítését ügyfelei számára, derül ki az IDC és a Liferay közös tanulmányából.

Innovációs nagydíjat nyert a Fitpuli, Oláh Dániel és Békási Sándor egészségügyi startupja

A Magyar Innovációs Alapítvány és a Magyar Innovációs Szövetség közösen, immár 28. alkalommal meghirdetett Magyar Innovációs Nagydíj pályázatán összesen nyolc kategóriában díjaztak kiemelkedő műszaki, gazdasági és innovációs eredményeket.

Insurtech: A CIG Pannónia bevezeti a videochat-en keresztüli szerződéskötést

A CIG Pannónia Biztosító a mai napon az elsők között vezeti be a teljeskörű digitális biztosítási szerződéskötést és a távértékesítésre vonatkozó jogszabályok szerinti, videochat-en keresztül történő életbiztosítási ajánlattételt. Ennek köszönhetően a biztosító értékesítői a járvány idején is tudják folytatni munkájukat.

IDŐJÁRÁS

KIEMELT

SOKAN OLVASTÁK...

LEGFRISSEBB

INTERJÚK