A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 806,96 pontos, 1,95 százalékos emelkedéssel, 42 150,58 ponton zárt kedden.
A részvénypiac forgalma 8,8 milliárd forint volt, a vezető részvények a Mol kivételével erősödtek az előző napi záráshoz képest.
Sághy Balázs, az Equilor Befektetési Zrt. szenior elemzője az MTI-nek elmondta: Európában a bankpiaci pánik után most korrigálnak a bankok, amelyeknek a részvényei visszatérnek szépen lassan a pánik előtti szintekre. Ennek hatására tudott a BÉT-en az OTP a legjobban erősödni.
- A blue chipek közül a Magyar Telekom és a Richter árfolyamának emelkedése az általános jó piaci hangulatnak köszönhető, amely Európában és Amerikában is érezhető.
- A Mol változatlanul 2500 forinton állt záráskor, 1,5 milliárd forintos forgalomban.
Az OTP-részvények ára 426 forinttal, 4,49 százalékkal 9908 forintra nőtt, forgalmuk 6,0 milliárd forintot tett ki. - A Magyar Telekom árfolyama 1,0 forinttal, 0,26 százalékkal 383 forintra emelkedett, forgalma 123,1 millió forint volt.
- A Richter-papírok árfolyama 95 forinttal, 1,28 százalékkal 7545 forintra erősödött, a részvények forgalma 1,1 milliárd forintot ért el.
- A BUMIX 3485,81 ponton zárt kedden, ez 19,12 pontos, 0,55 százalékos emelkedés a hétfői záráshoz viszonyítva.
Nyitókép: Biztosító Magazin.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN