Kövesse Facebook oldalunkat!

Az IKEA Magyarország a 2022-es pénzügyi évben 130 milliárd forint forgalmat ért el, amely csaknem 20 százalékos növekedés az előző évhez képest, az online értékesítés pedig ennél is nagyobb ütemben, 34 százalékkal nőtt – közölte a lakberendezési áruházlánc az MTI-vel csütörtökön.

Az áruházakban 3,5 millió vásárlót fogadtak, az online vásárlás részesedése pedig 21,6 százalékos volt, megközelítőleg minden ötödik vásárló az online rendelést választotta.
Azt írták: szép eredményt ért el az IKEA Magyarország 1730 munkatársának köszönhetően, annak ellenére, hogy kihívásokkal teli év volt a tavalyi. Az áruházakba tavaly az előző évinél 1 millióval több, 8 millió látogató érkezett, az IKEA.hu weboldal 12,7 millió egyedi látogatót regisztrált, 66 százalékukat mobileszközről. Az IKEA Family klub is tovább növekedett, a pénzügyi év végére több mint 1,2 millió tagot számlált – közölték.

Az IKEA célja, hogy a házhoz szállítással vásárolt termékeknél a kiszállítások 25 százaléka elektromos járművekkel történjen. A vállalat elkötelezett a fenntarthatóság mellett és folyamatosan dolgozik azon, hogy teljesítse ezt. Az IKEA 18 új elektromos járművet szerez be ebben az évben a csehországi, magyarországi és szlovákiai régióban.

Az IKEA tervezőstúdió nyitását tervezi Debrecenben 2023 első fél évében. Az itt dolgozó munkatársak lakberendezési tanácsadással segítik majd az érdeklődőket, valamint a rendelési folyamat során is támogatják a vásárlókat.

Az első negyedévben bevezetnek egy új vásárlási folyamatot, szkenneld és vedd néven. A vásárlók az IKEA alkalmazás segítségével a vásárlás közben beszkennelhetik a bevásárlókocsiba kerülő termékeket, majd egyszerűen kifizethetik azokat. Ezzel a lehetőséggel elkerülhetik a kasszák előtt történő sorban állást.

Az IKEA márkanév alatt több vállalat működik, több tulajdonossal. Az IKEA-t 1943-ban alapították Svédországban. Az IKEA 32 piacon végzett kiskereskedelmi tevékenységével az Ingka Csoport a legnagyobb IKEA kiskereskedő és az IKEA kiskereskedelmi forgalmának 90 százalékát adja. Az Ingka Csoport birtokolja és üzemelteti az IKEA értékesítési csatornákat az Inter IKEA Systems B.V.-vel kötött franchise-megállapodások alapján.

Nyitókép: Unsplash.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...