Kövesse Facebook oldalunkat!

Megdöntötte a júniusi utasforgalmi rekordját a Wizz Air, járatain 4,34 millióan repültek az előző hónapban. Az előző év azonos időszakához képest 179 százalékkal emelkedett a havi utasforgalom – közölte a légitársaság kedden az MTI-vel.

A Wizz Air a fejlesztésekkel magyarázta a kiugró eredményt, az elmúlt években lefektetett alapok a közlemény szerint a következő évtizedben is biztosítani fogják a növekedést.

Hozzátették, hogy a légi közlekedést érintő kihívások ellenére a hálózatuk az elmúlt 12 hónap során is bővült, így már több mint ezer útvonalat kínálnak majdnem 200 célállomásra.

A további repülőgép-megrendelésekkel az a cél is teljesülhet, hogy a Wizz Air az évtized végére 500 repülőből álló flottával rendelkezzen.

Hangsúlyozták, hogy a fenntartható növekedés érdekében korszerű repülőgépeket szereztek be, így a szén-dioxid-kibocsátás utaskilométerenként számítva 25 százalékkal csökkenhet az évtized végére.

A Wizz Air és beszállítójuk, az Airbus idén a hidrogénüzemű repülőgép-üzemeltetés lehetőségeinek feltárásáról írt alá egyetértési nyilatkozatot – írták.

Korábbi közleményei szerint a Wizz Air már a járvány alatt készült az utasforgalom növekedésére, bár akkor, a 2020 szeptemberével zárult pénzügyi félévükben 70 százalékos csökkenéssel 6,6 millióra esett az utasaik száma.

A válság előtti eredményeket a várakozásaiknak megfelelően tavaly nyáron már csaknem megismételték, amit a társaság vezetője úgy kommentált, hogy a Wizz Air az európai légitársaságok közül elsőként állítja vissza a korábbi működését.

Az idei márciussal zárult pénzügyi évben még mindig veszteséggel zártak, de az utasforgalom 10,2 millióról 27,1 millióra nőtt éves összevetésben.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...