A Generali Csoport többségi részvényessé vált indiai biztosítási vegyesvállalataiban, mind az életbiztosítási, mind pedig a nem-életbiztosítási (P&C) szegmensben.
A megegyezések a Generali számára jelentős piaci lehetőséget jelentenek, ugyanis India Ázsia egyik leggyorsabban növekvő gazdasága: a biztosítási piac mérete körülbelül 21 milliárd euró értékű (2021 március), az éves növekedési ráta pedig várhatóan kétszámjegyű. Az ország magas reál-GDP növekedésének, alacsony biztosítási penetrációjának, valamint a magánfogyasztásnak és a rendelkezésre álló jövedelmeknek köszönhetően egyedülállóan vonzó.
KORÁBBAN ÍRTUK
Állami gondozottból lett sikeres biztosítási tanácsadó
Kisállatok home office-ban: Nem árt, ha rájuk is kötünk biztosítást
A Generali a nem-életbiztosítási (P&C) üzletágban megvásárolja a Future Enterprises Limited-től a Future Generali India Insurance (FGII) részvényeinek 25%-át, hozzávetőlegesen 145 millió euró értékben.
Az életbiztosítási üzletágban pedig az Industrial Investment Trust Limited (IITL) által birtokolt teljes, körülbelül 16%-os részesedést szerezte meg a Future Generali India Life-ban (FGIL), hozzávetőlegesen 26 millió euró ellenében.
A tranzakciók teljes mértékben összhangban vannak a Generali Csoport „Élethosszig tartó partnerség 24: a növekedés motorja” stratégiájával, melynek célja a Generali pozíciójának megszilárdítása a gyorsan növekvő piacokon, valamint a csoport a nyereséges növekedés érdekében történő elkötelezettségének megerősítése, az ügyfelek számára történő értékteremtés mellett.
KORÁBBAN ÍRTUK
Ennyi: Ha megéljük a nyugdíjas kort, a túlélés kockázatát is kezelni kell
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.