Kövesse Facebook oldalunkat!

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM)  kezdeményezésére tavaly novemberben indított Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy-program célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a korszerű és kimagasló minőségű digitális szolgáltatásokra, és növelje bizalmukat, ösztönözze őket azok használatára. A pályázaton elnyert Digitális Biztosító DJP-partner-védjeggyel az Allianz Hungária egy újabb elismeréssel gazdagodott a digitális megoldásokat és az ügyfélélményt célzó fejlesztéseket illetően.

 

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be azokat a digitális technológiákat, amelyek egyszerűbbé, kényelmessebbé, gyorsabbá és nem utolsó sorban papírmentessé teszik az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat. Az Allianz ügyfelei –  a biztosításkötéstől kezdve, a kárügyintézésen át a szerződés- és dokumentum kezelésig  –  számos, folyamatosan bővülő lehetőség közül választhatnak, így egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket. Az ügyfelek ajánlatot kérhetnek és kiszámolhatják lakás-, gépjármű– vagy utasbiztosításuk díját, szerződésüket pedig a nap bármely szakában megköthetik online. 

Magyarországon elsőként az Allianz Hungária vezetett be olyan mobilalkalmazást, amely az életbiztosítások esetében mesterséges intelligencia segítségével végzi el a szigorú jogszabályi előírások szerinti ügyfél-átvilágítást. Így az életbiztosítási szerződés megkötéséhez és a későbbi ügyintézéshez nem szükséges már személyes találkozó, a My Allianz Tokennel mindent elvégezhetnek az ügyfelek otthonról, könnyen és kényelmesen, digitálisan. Az életbiztosítási szerződések nagy része többszereplős, ezzel a megoldással minden érintett azonosítani tudja magát, és mindenki digitálisan alá tudja írni a szerződést.

Az Allianz ügyfeleinek arra is lehetőségük van, hogy online jelentsék be kárukat, amennyiben lakás- vagy gépjármű-biztosításukkal kapcsolatos káresemény történik. Sőt, az elektronikus ügyintézés azt is lehetővé teszi, hogy a kárbejelentéshez – akár utólag is – dokumentumokat és fényképeket csatoljanak, mindezt pedig akár mobiltelefonjukról is megtehetik, kötöttségek nélkül. Lakás- és gépjármű-biztosítások esetén lehetőség van a kárszemlét élő videós online kárfelvétellel elvégezni, így a szakértővel sem kell személyesen találkozni. A kárfelvételre akár a kárbejelentéstől számított 2 órán belül sor kerülhet, megegyezés esetén pedig akár 24 órán belül megtörténhet az kifizetés.

Az online kárstátuszkövető alkalmazás a lakás- és gépjármű-kárrendezés még egyszerűbb és kényelmesebb nyomon követését teszi lehetővé, mindössze négy lépésben.  A kár aktuális státuszának változásáról az Allianz Hungária Zrt. ügyfelei e-mailben vagy sms-ben értesülnek.

Az Allianz Ügyfélportálon keresztül az ügyfeleknek lehetőségük van kivétel nélkül mindent elintézni: kezelhetik vagy módosíthatják szerződéseiket, rendezhetik a biztosítási díjaikat, itt nézhetik meg a biztosítással kapcsolatos üzeneteiket és egyéni dokumentumaikat is, illetve online igényelhetnek dokumentummásolatot kötvényeikről.

A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy-program és az Allianz célja is az, hogy megbízhatóságot sugározzon a privát és vállalati ügyfelek irányába. A Digitális Biztosító DJP-partner-védjegy egy újabb biztosítékot jelent ügyfeleinknek, hogy bizalommal használják, és éljenek digitális szolgáltatásainkkal. Az Allianz Hungáriánál mindannyian azért dolgozunk, hogy ügyfeleink érezzék, hogy a folyamatosan megújuló, digitális megoldásainkkal és termékeinkkel gondoskodunk róluk és a jövőjükről.

 – hangsúlyozta Dorn Gabriella az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetője a védjegy kiérdemlésével kapcsolatban.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...