
A Generalinál csütörtöktől elérhető a Magyar Nemzeti Bank minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás (MFO) minősítést szerzett terméke – közölte a biztosító az MTI-vel.
A közlemény szerint e biztosításnál az ügyfelek javát szolgálja a széleskörű kockázati lefedettség, az ügyfélközpontú kárrendezési gyakorlat, az érthető és ügyfélbarát szövegezés.
A minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás legnagyobb előnye, hogy míg az alapkockázatok és alapfedezetek megegyeznek a minősítéssel rendelkező termékeknél, a kiegészítők volumenében és tartalmában lehet különbség, így valóban csak azokra a kockázatokra szól majd a fedezet, amelyeket az ügyfél szeretne – hangsúlyozta a Generali.
Az MNB egyebek mellett azt is kötelezően meghatározta, hogy a biztosítók családbarát, zöld és digitális szempontokat is vegyenek figyelembe biztosításaik kialakításakor – emelte ki a biztosítótársaság.
A minősítés megszerzésével és a termék bevezetésével a biztosító arra számít, hogy a lakásbiztosítások terén is tudatos ügyfélkör kifejezetten keresni fogja a minősítéssel ellátott biztosítást.
A kárbejelentés és a kárrendezés teljes folyamata digitálisan is végezhető. Az ügyfél egzisztenciális helyzetét fenyegető károk esetén a biztosítók rendkívüli kárfelmérési és kárrendezési eljárást alkalmaznak. A kárrendezés időtartama 100 ezer forint alatti kifizetésnél maximum 5, efölött 10 munkanap lehet.
Az MNB honlapján közölt adatok szerint eddig hat otthonbiztosítás nyerte el az MFO minősítést.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.