„Tervezd meg az első nyugdíjas heted” üzenettel indítja új nyolc hetes integrált kampányát a Generali, amely reklámfilmje mellett egy nyereményjátékkal összekötött microsite-on keresztül hívja fel a fiatalabb korosztály figyelmét az öngondoskodás fontosságára.
Nem lehet elég korán kezdeni a jövőre való felkészülést
Az aktivitást hosszú kutatási folyamat és a hazai vélemények felmérése előzte meg. Az Ipsos Instant Research eszközével 525 fős reprezentatív mintán keresztül a 25-55 éves korosztályban kereste a választ arra, milyen lesz nyugdíjasnak lenni. Az eredmény aggasztó volt: a rezignált beletörődéstől, a bizonytalanság érzésén át, a tehetetlen düh is megjelent, az 50 év fölötti korosztály pedig az életszínvonal csökkenésétől tartott leginkább.
Törekszünk ügyfeleink megismerésére, hogy jól szolgálhassuk ki az igényeiket életük különböző szakaszaiban, ezért ügynökségünkkel, az UP-pal közösen olyan koncepciót dolgoztunk ki, amelynek fókusza az öngondoskodás és a jövőre való felkészülés fontossága.
– mondta el a kampány kapcsán Árr Mariann, a Generali Biztosító marketing és customer experience vezetője.
-
Korábban írtuk és érdekes: Generali előrelátók: Tudd meg, hogyan lehetsz nyugdíjasan is szellemileg a toppon!
Remek karakterek kerültek a kisfilmbe
Az aktív tervezés a fiatalok életének is része, legyen szó a következő buliról vagy egy utazásról. De kutatások és az ügynökség saját belső beszélgetései alapján arra jutottak, hogy ha a távoli jövőről van szó, akkor az emberek passzívvá válnak. Ezt szerették volna áthidalni, és a fiatal célcsoport számára jelen időbe átültetni.
A kampány koncepciójához saját élményeinket is alapul véve kerestük, mik azok a pillanatok, amelyekre azt mondjuk, hogy “majd ha nyugdíjas leszek”. Így születtek meg a kampány karakterei: a gamer girl, aki végre minden játékát végigjátssza, a mindenből lekvárt főző foodie, a könyvmoly és a növényeket nevelő fiatal felnőtt. Az integrált kommunikáció mellett tervezünk egy magyar designer együttműködést is, hogy teljes legyen a millennial nyugdíjas look, de ez még maradjon meglepetés.
– fejtette ki Nagyillés Amália, az UP Advertising Creative Directora a koncepció kapcsán.
Az életen át tartó partnerség a Generali globális márkaüzenete és ehhez kapcsolódik az idei nyugdíjbiztosítási kampányüzenet is. Az ehhez készült reklámfilmet influencermarketinggel és médiamegjelenésekkel is támogatják, illetve elindult micrositejuk, ahol arra keresik a választ, hogy mivel töltenéd az első nyugdíjas heted!
-
Korábban írtuk és érdekes: Nyugdíjbiztosítás: Ne feledkezzünk meg az SZJA-visszaigénylésről, figyelmeztet a MABISZ
Goneth Jácint, az UP Advertising alapítója elmondta, hogy ez az első olyan kampány, ahol az összeköltözés után a cégcsoport ügynökségei együtt és teljes szinergiában kezelték a munkafolyamatokat a kutatástól egészen a megvalósulásig.