Kövesse Facebook oldalunkat!

Az OVB európai pénzügyi közvetítő konszern a 2018-as üzleti évben 225,3 millió euróról 231,3 millió euróra, azaz 2,7 százalékkal tudta növelni összes értékesítési jutalékát. 2017 végén az ügyfelek száma 3,35 millió volt, amely a jelentés napjáig 3,48 millió főt tett ki. A konszern pénzügyi közvetítőinek száma is emelkedett: 2018 végén 4715 pénzügyi közvetítő dolgozott az OVB vállalatnál.

A forgalomnövekedéshez csaknem minden ország piaca hozzájárult

A közép-, és kelet-európai szegmensben az értékesítési jutalékokból származó bevétel 6,7 százalékkal 116,3 millió euróra nőtt. A szegmens operatív eredménye szintén emelkedett, mégpedig 3,5 százalékkal, 9,9 millió euróra. A németországi szegmens 2018-ban az eredetileg vártnál jobban erősödött: Az összesített értékesítési jutalék területén az OVB kisebb mértékben, 59,4 millió euróra, az operatív eredmény területén jelentősen, 6,0 százalékkal, 7,1 millió euróra növelte üzleti mutatóit. A dél-, és nyugat-európai szegmensben a közvetítésekből származó árbevétel 55,6 millió euróval, az operatív eredmény pedig 6,2 millió euróval kissé az előző éves szint alatt alakult.

A konszern jó úton halad az »OVB Evolution 2022« stratégiája megvalósításában. A vállalat sikeresen lezárta a belgiumi akvizíciót, ezzel pedig megteremtette a társaság 15. országos piacán a stabil és gyors piacra lépés előfeltételeit. Az OVB a további stratégiai intézkedések kapcsán is folyamatosan halad a kitűzött célok felé. Az ehhez kapcsolódó ráfordítások 2018-ban az operatív eredmény tervezett csökkenését eredményezték, és a 13,2 millió eurós nagyságával a korábban jelzett célterületen belül maradt.

– mondta Mario Freis, az OVB Holding AG vezérigazgatója.

A 2018 egy jó év volt a konszern számára. A kihívásokkal teli piaci környezet ellenére sikerült növelni a forgalmunkat – másképpen, mint azt az év elején vártuk. – tette hozzá.

Az OVB Holding AG elnöksége és felügyelőbizottsága a júniusban tartandó közgyűlésen az előző évi, részvényenként 75 eurócent értékkel megegyező osztalékra tesz majd javaslatot.

A 2019-es üzleti évre vonatkozó előrejelzések

Az új belga piac hozzájárulásával az elnökség a 2019-es üzleti évben összességében a forgalom jelentős növekedésére számít. A stratégiai ráfordítások magas összege ellenére a várakozások szerint az operatív eredmény növekedni fog, eléri majd a 13,5 – 14,0 millió eurót.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...