A megállapodás értelmében az Allianz és a NOB abban működik együtt, hogy innovatív és integrált biztosítási megoldásokkal támogassa az olimpiai mozgalmat és az olimpiai játékok szervezőbizottságait. A cél továbbá, hogy a jövőben a világ összes olimpiai bizottságának, a csapatoknak és a sportolóknak ugyanezeket a biztosítási megoldásokat nyújtsák.
A támogatás a meglévő termékeket (pl. a flotta-, vagyon- és balesetbiztosítás) és a technológiai fejlesztéseket követő jövőbeni termékek és szolgáltatások biztosítási megoldásait egyaránt felöleli. Az együttműködés 2021-től 2028-ig tart.
Új közönséget szeretnének megszólítani
A partnerek célja, hogy digitális csatornákon, többek között az Olimpiai Csatornán keresztül a sport fontosságát hangsúlyozva újabb közönséget szólítsanak meg. Az Allianz a jövő generációjával az általuk preferált platformokon veszi fel a kapcsolatot, így könnyen tud megoldást kínálni a fiatalok biztosítási igényeire.
Az Allianz emellett tovább folytatja több mint egy évtizedes, sikeres együttműködését a Nemzetközi Paralimpiai Bizottsággal is.
Thomas Bach NOB-elnök szerint az új partnerség az olimpiai mozgalom vonzerejét és erősségét igazolja. Az Allianz egyébként jelentős hagyatékkal bír a sport területén.
„Nagyon örülök, hogy a Nemzetközi Paralimpiai Bizottsággal (IPC) kialakított együttműködésünk mellett most a sportolók és a szurkolók lelkes nemzetközi közösségéhez is csatlakozhatunk. A NOB digitális és társadalmi csatornáin egyre több érdeklődőt tudunk elérni, így egyre több ügyfél számára kínálhatjuk fel a szaktudásunkat. Hiszünk abban, hogy a világ jobbá válhat, ha van bátorságunk felülemelkedni a különbözőségeinken és közösen fellépni azért, hogy magunk és társadalmunk számára egyaránt jobb eredményeket érhessünk el”
– nyilatkozta Oliver Bäte, az Allianz vezérigazgatója.
Az Allianz rajong a sportért
Az Allianz közvetlenül is részese a globális társadalmat alakító nagy horderejű eseményeknek, fontos számukra, hogy a NOB és az IPC biztosítási kategóriáján belül a céga a Worldwide TOP Partnerek egyike lehet.
„Izgalmas lehetőség számunkra, hogy az Allianz-cal nemcsak új piacok nyílhatnak meg számunkra, de a már meglévő területeken is tovább erősíthetjük a pozíciónkat. A NOB-bal és az IPC-vel karöltve ez kiváló alkalom arra, hogy mindenkivel megosszuk a sport iránti rajongásunkat, és hangsúlyozzuk a sportolás társadalmi, fizikai és mentális előnyeit.”
– hangsúlyozta Jean-Marc Pailhol, az Allianz SE globális Market menedzsment és Értékesítési hálózatért felelős igazgatója
Négy olimpiára szól az együttműködés
A szponzorált időszak alatt két téli olimpiára (2022, Peking, illetve a 2026-os téli játékok) és két nyári olimpiára (Párizs 2024 és Los Angeles 2028) kerül sor. 2019-től az Allianz marketing jogokkal bír majd Kínában, Franciaországban és Spanyolországban.
2018 márciusában a NOB és az IPC 2032-ig tartó hosszú távú együttműködésre lépett egymással. Az egyezmény részeként 2021-től a Worldwide TOP Partner Program minden résztvevője egyúttal az IPC és a Paralimpiai Játékok partnere is lesz.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.