A megállapodás értelmében az Allianz és a NOB abban működik együtt, hogy innovatív és integrált biztosítási megoldásokkal támogassa az olimpiai mozgalmat és az olimpiai játékok szervezőbizottságait. A cél továbbá, hogy a jövőben a világ összes olimpiai bizottságának, a csapatoknak és a sportolóknak ugyanezeket a biztosítási megoldásokat nyújtsák. 

A támogatás a meglévő termékeket (pl. a flotta-, vagyon- és balesetbiztosítás) és a technológiai fejlesztéseket követő jövőbeni termékek és szolgáltatások biztosítási megoldásait egyaránt felöleli. Az együttműködés 2021-től 2028-ig tart.

Új közönséget szeretnének megszólítani

A partnerek célja, hogy digitális csatornákon, többek között az Olimpiai Csatornán keresztül a sport fontosságát hangsúlyozva újabb közönséget szólítsanak meg. Az Allianz a jövő generációjával az általuk preferált platformokon veszi fel a kapcsolatot, így könnyen tud megoldást kínálni a fiatalok biztosítási igényeire.

Az Allianz emellett tovább folytatja több mint egy évtizedes, sikeres együttműködését a Nemzetközi Paralimpiai Bizottsággal is.

Thomas Bach NOB-elnök szerint az új partnerség az olimpiai mozgalom vonzerejét és erősségét igazolja. Az Allianz egyébként jelentős hagyatékkal bír a sport területén. 

„Nagyon örülök, hogy a Nemzetközi Paralimpiai Bizottsággal (IPC) kialakított együttműködésünk mellett most a sportolók és a szurkolók lelkes nemzetközi közösségéhez is csatlakozhatunk. A NOB digitális és társadalmi csatornáin egyre több érdeklődőt tudunk elérni, így egyre több ügyfél számára kínálhatjuk fel a szaktudásunkat. Hiszünk abban, hogy a világ jobbá válhat, ha van bátorságunk felülemelkedni a különbözőségeinken és közösen fellépni azért, hogy magunk és társadalmunk számára egyaránt jobb eredményeket érhessünk el”

– nyilatkozta Oliver Bäte, az Allianz vezérigazgatója.

Az Allianz rajong a sportért

Az Allianz közvetlenül is részese a globális társadalmat alakító nagy horderejű eseményeknek, fontos számukra, hogy a NOB és az IPC biztosítási kategóriáján belül a céga a Worldwide TOP Partnerek egyike lehet. 

“Izgalmas lehetőség számunkra, hogy az Allianz-cal nemcsak új piacok nyílhatnak meg számunkra, de a már meglévő területeken is tovább erősíthetjük a pozíciónkat. A NOB-bal és az IPC-vel karöltve ez kiváló alkalom arra, hogy mindenkivel megosszuk a sport iránti rajongásunkat, és hangsúlyozzuk a sportolás társadalmi, fizikai és mentális előnyeit.”

– hangsúlyozta Jean-Marc Pailhol, az Allianz SE globális Market menedzsment és Értékesítési hálózatért felelős igazgatója

Négy olimpiára szól az együttműködés 

A szponzorált időszak alatt két téli olimpiára (2022, Peking, illetve a 2026-os téli játékok) és két nyári olimpiára (Párizs 2024 és Los Angeles 2028) kerül sor. 2019-től az Allianz marketing jogokkal bír majd Kínában, Franciaországban és Spanyolországban.

2018 márciusában a NOB és az IPC 2032-ig tartó hosszú távú együttműködésre lépett egymással. Az egyezmény részeként 2021-től a Worldwide TOP Partner Program minden résztvevője egyúttal az IPC és a Paralimpiai Játékok partnere is lesz.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...