Két nívós marketingszakmai versenyen is díjat nyert az NN Biztosító a runaddict alkalmazással. A futóappot már több mint 22 ezren töltötték le okostelefonjukra.

Dupla bronzérmet nyert a runaddict app

Bronzérmes lett a hazai marketingszakma egyik legrangosabb megmérettetésén, a nem szokványos marketingmegoldásokat felvonultató Lollipop-on a runaddict. A szakmai zsűri a digitális megoldások kategóriában ismerte el az applikációt.

Szintén bronzfokozatot nyert az NN a futóapp révén a legjobb digitális megoldásokra fókuszáló Digital Media Best Practice (DMBP) versenyen. Az idén harmadik alkalommal megrendezett megmérettetésre rekordszámú, 173 nevezés érkezett, de közülük mindössze 63 pályamunkát talált a döntőre is érdemesnek a zsűri. A verseny mobilapplikáció szekciójában nyert bronz díjat a runaddict.

A közismert futóappoktól eltérő alkalmazás felhasználói a megtett kilométerekért cserébe pontokat gyűjthetnek

Az összegyűjtött  pontokat az alkalmazás partnereinél futással, sportolással és egészséges életmóddal kapcsolatos kedvezményekre válthatnak be. Az app emellett listázza a közelgő futóversenyeket is és a futók az appon keresztül könnyen navigálhatnak a megmérettetések nevezési oldalára. Az NN Biztosító a versenyre nevezéshez vagy egy kihívás részeként ajándék csoportos élet- és balesetbiztosítást ad a futónak, melyhez meghatározott futó asszisztencia szolgáltatások is párosulnak.




A Google Playből, valamint az App Storeból ingyenesen letölthető applikáció letöltésszáma már 22 ezer felett jár és letöltők többsége aktívan használja is az appot.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...