A legutóbbi sajtóközleményünkben leírtaknak megfelelően a mai napon az UNIQA megkezdte a Green Holidays ügyben érintettek kártalanítását. A következő napokban több 100 utas részére kezdjük meg a kifizetést.

“Rendkívül büszke vagyok a kollégáimra. A mai nappal új, pozitív sztenderdet teremtettünk a biztosítási szakmában. Kivételes, amit véghezvittek az elmúlt hetekben, hogy a mai napig eljuthassunk. Alig 3 nap leforgása alatt hazahoztunk 734 bajbajutott utast, emellett fogadtunk több ezer telefonhívást és kárbejelentést. Ma eljutottunk odáig – amire tudomásunk szerint még nem volt példa egy több ezer károsultat érintő káreset kapcsán -, hogy alig három héttel az utolsó utas hazahozatala után megkezdjük az elmaradt utak kártalanítását. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a károsult utasok egy jelentős része még a tervezett nyaralás előtt megkapja az arányos kártérítést. Így nem kell, hogy nekik feltétlen elmaradjon a nyaralás.

Ehhez arra volt szükség, hogy jó néhány kollégám megszakítsa, lemondja korábban tervezett családi nyaralását, csak azért, hogy a bajbajutottakon segíteni tudjunk illetve, hogy a kárkifizetés már a mai napon, még júliusban megkezdődhessen. Ezt külön köszönöm nekik.”

Tette hozzá Kurtisz Krisztián az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója.

A sajtóközleményünk a jelenleg rendelkezésre álló információk és a becsült adatok alapján készült, ezért a változtatás, pontosítás jogát fenntartjuk. A jelen sajtótájékoztató az UNIQA Biztosító Zrt. kötőerővel bíró jognyilatkozatának nem minősül, az kizárólag a közvélemény tájékoztatását és az utasok eligazodását segíti az ügyintézésben.

Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...