Címke: Y-generáció
Groupama Biztosító: Milyen munkahelyre vágynak a magyarok?
Az Y vagy a Z generáció gyakran hangoztatott újfajta szemlélete korántsem egyedül meghatározó a munka világában, sokszor a női és férfi különbségek, vagy a családi állapot jobban befolyásolják azt, hogy milyen igényeket támasztanak a dolgozók a munkáltatók felé.
Új lehetőség a fiatalok előtt a biztosítási szektorban
Az 1990-es évek elején azok az akkor 20-30 éves tanácsadók indították el a biztosítási szektort egy intenzív növekedési pályán, akik ma sikeres tanácsadóként vagy vezetőként még mindig ezen a pályán vannak.
Tanítható, agilis és kritikusan gondolkodik: őket keresik most a biztosítók
Az olló úgy tűnik egye csak nyílik: a kereslet továbbra is távolodik a kínálattól. Azokért a munkavállalókért – akik olyan képesítésekkel rendelkeznek, amikben a legnagyobb hiányok vannak - továbbra is komoly bérharc folyik.
A kevesebb néha több: Félperces videókkal érhetik el a biztosítók a fiatalokat
A 18-39 évesek mintegy kétharmadának tetszik a rugalmas vagyonbiztosítás, döntő többségüknek pedig a mobil applikációval köthető lakásbiztosítás. Ennek a generációnak a hatékony megszólítását szolgálta a MABISZ esettanulmány versenye.
Az Y generáció szerint 22 milliós megtakarítás elég a nyugodt öregkorhoz
A Groupama Biztosító megbízásából készített országos kutatásából kiderült: a megkérdezett fiatalok szerint 22 millió forintot kellene félretenniük a pénzügyileg stabil öregkorhoz.