Címke: Kárrendezés
A kárenyhítési alap segítséget nyújt a fagykárt szenvedett gyümölcstermesztőknek
A kárenyhítési alap segítséget nyújt a fagykárt szenvedett gyümölcstermesztőknek, akik az idén eddig több mint 6 ezer hektár nagyságú területen jelentettek tavaszi fagy miatti kárt - közölte az Agrárminisztérium (AM) az MTI-vel pénteken.
MABISZ: Figyeljünk, mert kár esetén sokba kerülhet az alulbiztosítottság
Az alulbiztosítottság jelenti a vagyonbiztosítások legnagyobb kockázatát. Márpedig mind a vállalkozói, mind a lakásbiztosítási szerződések esetében gyakran fordul elő, hogy a vagyontárgy tényleges értéke meghaladja a szerződésben rögzített biztosítási összeget
Hungarikum: Idén is jelentős számú káresemény történt Magyarországon
A második negyedévben ugyan a kárkifizetések csökkenése tapasztalható, a harmadik negyedévben a viharkárhoz kapcsolódó kárkifizetések jelentős terhet róttak a biztosítókra.
Meghökkentő káresetek: Mozgó kézfej a Korda-villában és a féllábú nyúl
Kézfej a garázsban, féllábú nyúl, önjelölt londiner – mi ezekben a hihetetlen dolgokban a közös? Az, hogy mindegyik egy-egy megtörtént autós káreset alapját képezik.
Viharkárok: Az Aegon Biztosító kiemelt szakértő kapacitással dolgozza fel a kárbejelentéseket
Kiemelt kárszakértői kapacitással és az online kárbejelentésen dolgozók számának növelésével biztosítja a hétvégi viharkárok mielőbbi kifizetését az Aegon biztosító.
Generali: Minden harmadik magyar intézi a kárbejelentést okoseszközön
Kevesen tudják, hogy a vezetékes vízkárok évről évre az élen szerepelnek a leggyakoribb lakáskárok listáján. A Generali 2020 első negyedévében közel fél milliárd forintnyi összeget fordított az ezekből eredő költségek fedezésére.
Közel 3 milliárd forintra rúgnak idén a viharkárok a MABISZ adatai szerint
A veszélyhelyzet első nagyobb elemi csapása, a hétvégi szélviharok nyomán több százmilliós kárkifizetésre számítanak a biztosítók.
Insurtech: a K&H Biztosítónál a kárbejelentések háromnegyede már online történik
A mostani járványhelyzetben még inkább fókuszba került szinte minden területen az eddig is egyre nagyobb népszerűségnek örvendő online ügyintézés, ami igaz a K&H Biztosítóra is. Összesen már több mint 130 ezer ügyfél intézi ügyeit rendszeresen a társaság ügyfélportálján keresztül, amelynek „látogatottsága" csúcsidőben több 10 ezres.
Katasztrófavédelem: Jellemzően kidőlt fák miatt riasztják a tűzoltókat
Jellemzően kidőlt fák, leszakadt faágak miatt riasztják a tűzoltókat a viharos szélben - közölte az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szóvivője hétfő délután az MTI-vel.
Gázrobbanás történt Szekszárdon, tűzoltók mentették ki a lakókat
Gázrobbanás volt szerda délelőtt Szekszárdon, egy társasházban, az épületből több embert tűzoltók hoztak ki. A mentők öt sérültet vittek kórházba.