Kövesse Facebook oldalunkat!

Már korábbi cikkeinkben is foglalkoztunk az EFS Zrt. magyarországi terjeszkedésével és térhódításával, most azonban a vállalat értékesítési stratégiájára fókuszálunk. Az értékesítési hálózat egyik igazgatójával, Bercsényi Ádámmal beszélgetünk a vállalat fiatalokat megszólító filozófiájáról, illetve az EFS Zrt. innovatív gondolkodásmódjáról.

Sokat elmond egy vállalatról, ha a felsővezetői körben is „még csak” harmincas éveikben járó kollégákkal találkozhatunk. Mi a titok? Hogyan lehet valaki ilyen fiatalon Igazgató az EFS-nél?

Fiatalnak már éppen nem vallom magam, hiszen idén töltöttem a 36. életévemet. Az viszont kijelenthető, hogy a fiatal kollégákkal történő munkavégzés az embert fitten tartja, és egyfajta dinamikát ad a mindennapoknak. Az pedig, hogy mikor ér el valaki egy bizonyos karrierpozíciót az EFS Zrt.-nél csak is rajta, a kitartásán és az elhivatottságán múlik, hiszen a vállalat egy kiszámítható és egyben transzparens karrierrendszert kínál valamennyi értékesítési partnerének.

KORÁBBAN ÍRTUK

Álomból valóság – Az EFS Zrt. születése

Az EFS Zrt. hazai térhódításának kezdete egészen 2011-ig nyúlik vissza, amikor is a vállalat elkezdte érdemi tevékenységét Magyarországon.

Az Ön esetében ez, hogy nézett ki? Mennyire volt „sétagalopp” az igazgató szint elérése?

Nos, 13 éve kezdtem az EFS-nél dolgozni. Előtte profi labdarúgó voltam, viszont az élet úgy hozta, hogy fel kellett adnom gyermekkori álmomat. Ahogy ilyenkor lenni szokott, pont ekkor jelent meg az életemben az EFS. A futballpályán már korábban megtanultam, hogy bár érhetnek bennünket kudarcok, viszont kitartó, következetes és alázatos munkával az ember bármilyen célt képes elérni.  Azt gondolom, hogy ezt a mentalitást sikeresen kamatoztatni tudtam a pénzügyi szektorban is.

Bercsényi Ádám, Igazgató. | Fotó: Biztosító Magazin.

Manapság gyakorlatilag valamennyi szakmai konferencián elhangzik, hogy a biztosításközvetítő szakma jövője a fiatal generáció kezében van. Önök az EFS-nél köztudottan élen járnak a pályakezdők megszólításában. Mi az, amit az EFS másképp csinál?

Ahogy az esetemben, úgy a vállalat többi felsővezetője esetében is szinte kivétel nélkül elmondható, hogy felsőoktatási tanulmányok mellett vagy pályakezdőként, mellékállásban kezdték meg az EFS-nél a szakmai karrierjüket. A vállalat értékesítési és oktatási stratégiája a rugalmasságra épül, ami könnyen beilleszthető egy huszonéves életstílusába. Az ingyenes szakmai képzések mellett igyekszünk egyéb motivációs, retorikai és kommunikációs tréningekkel színesíteni a képzési rendszerünket, továbbá az oktatásaink és egyéb well-being programok tervezésekor „meghallani” a fiatalabb generáció hangját. Emellett természetesen nem elhanyagolható az egész szektort felforgató digitalizáció kérdése is, ami elmondható, hogy jelenleg a legfajsúlyosabb kérdéskör a vállalatvezetés rövid-, és középtávú stratégiájában. Hitvallásunk, hogy minden lehetséges digitális eszközt a munkatársaink kezébe adjunk az ügyfélkiszolgálás hatékonyságának növelése érdekében.

Említette a well-being kifejezést, ami manapság már egyre inkább divatossá vált mind a KKV-, mind a multiszektorban is. Önök az EFS-nél mit tesznek, hogy a kollégák örömmel végezzék a munkájukat?

Meggyőződésem, hogy akár a szakmában, akár az EFS-nél hosszútávon csakis az lehet sikeres, aki örömmel, sőt talán még megfelelőbb kifejezés, hogy szenvedéllyel végzi a munkáját. Mi az EFS-nél mindent megteszünk azért, hogy a kollégáink szeressenek az irodába járni, élvezzék a munkájukat, és hogy egy szuper közösség, egy csapategység alakuljon ki, hiszen ez a fenntartható sikeresség egyik alappillére. A már említett szakmai tréningjeinken kiemelt figyelmet fordítunk a legmodernebb technikák és eszközök alkalmazására, ezzel is színesítve az oktatásokat. Mindemellett természetesen igyekszünk teret adni a munka melletti feltöltődésnek is különböző csapatépítő programok továbbá incentive utak keretében, ahol a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtó munkatársaink vehetnek részt.

Jelenleg hány fős az Ön által vezetett értékesítési hálózat?

Az igazgatóságomban 5 irodában közel kétszázöven munkatárs dolgozik. Egyelőre a munkánk elsősorban Budapestre koncentrálódik, viszont már rövidtávú céljaink között is szerepel további fővárosi, illetve vidéki irodák megnyitása is, hiszen a kollégáink egy jelentős része alapvetően a vidéki régiókból származik.

A képen látható személyek: háttérben Bercsényi Ádám (Igazgató); balról jobbra: Nagy Lóránt, Csihar Krisztián, Rindt Péter (Értékesítési Igazgatók). | Fotó: Biztosító Magazin.

Mennyire jelent szakmai kihívást ennyi munkatárs esetében a korábban említett csapategység kialakítása és fenntartása?

Hiszem, hogy a sikerünk kulcsa leginkább a csapatkohézióban rejlik. Természetesen egyedül lehetetlen lenne egy ekkora méretű csapat koordinálása, így kifejezetten szerencsésnek vallom magam, hogy három nagyszerű kollégával, Csihar Krisztián, Nagy Lóránt, illetve Rindt Péter Értékesítési Igazgató Urakkal közösen irányíthatjuk a budapesti irodákat. Mindhárom úriemberrel már több, mint 10 éve dolgozunk együtt, és ezen időszak alatt kiderült, hogy nagyon hasonló a munkamorálunk, és azonos elveket vallunk az alázatos és értéket teremtő munkáról. Rendkívül büszke vagyok rájuk, és az általuk elért sikerekre, hiszen ők is fiatal, szárnyaikat bontogató lelkes kollégákból váltak az elmúlt 10 évben szakmai berkekben is elismert Értékesítési Igazgatóvá az EFS Zrt.-nél.

KORÁBBAN ÍRTUK

Továbbra is növekedési pályán az EFS Zrt.

„Teher alatt nő a pálma!” – Lehetne akár ez is a jelmondata az EFS Euro Finanz Service Zrt.-nek, hiszen a vállalat az elmúlt évekre jellemző hátráltató piaci tényezők ellenére, 2020 óta rendkívül dinamikusan tudta növelni értékesítési volumenét

Végezetül hogyan látja a biztosításközvetítő szakma jövőjét, lehetőségeit, és egyben a kihívásait? Továbbá mi az az egyediség, amit az EFS tud nyújtani a szakmában elhelyezkedni vágyó pályakezdő fiatalok számára?

A jelenlegi turbulens piaci környezetet korántsem nevezhető ideálisnak. A nemzetközi szinten jellemző felfokozott gazdasági hangulat mellett az egyre erőteljesebb piaci szabályozásoknak való megfelelés mellett a digitalizáció, azon belül is a mesterséges intelligencia lehetőségeinek integrálása mind-mind komoly kihívás elé állítja a teljes pénzügyi szektort, és azon belül is a biztosításközvetítői szakma szereplőit. Mi az EFS-nél hisszük, hogy a legfőbb értékünk a változásokra adott gyors és professzionális reakcióink mellett abban rejlik, hogy egy hosszútávú, kiszámítható és érték alapú koncepciót tudunk nyújtani mind az Ügyfeleink, mind pedig az értékesítési partnereink részére. AZ EFS egyediségével kapcsolatban pedig egy dolgot emelnék ki: anno én 13 évvel ezelőtt hoztam egy döntést, hogy egy olyan szakma, és egy olyan vállalat mellett teszem le a voksomat, amely lehetőséget biztosít, hogy a munka-magánélet egyensúlyának megőrzése mellett lehetőségem nyílik a családom és gyermekeim számára megteremteni azt az egzisztenciát, ami a jövőjük biztosításhoz szükséges. Hálás vagyok az EFS Zrt.-nek, hogy ezt a célomat sikerült valóra váltanom.

 

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...