Kövesse Facebook oldalunkat!

A K&H Bank 37,4 milliárd, a K&H Biztosító pedig 4,2 milliárd forintos adózás utáni eredményt ért el 2021 első félévében. A K&H Biztosító elindította az azonnali, elektronikus zöldkártya-szolgáltatását a KGFB-ügyfelek számára.

 

A harmadik hullám idején egyes kárigények emelkedést mutattak

A 2021-es év első felében a K&H Bank adózás utáni eredménye elérte a 37,4 milliárd forintot, a K&H Biztosító adózás utáni eredménye pedig 2021 első félévében 4,2 milliárd forintra emelkedett.

  • A nem életbiztosítási üzletág díjbevétele elérte a 28,5 milliárd forintot. Ez a Casco, a lakásbiztosítás és a KKV-biztosítások dinamikus bővüléséből adódott, ami ellensúlyozta a KGFB-volumen kismértékű csökkenését.
  • Az életbiztosítások jól teljesítettek: a rendszeres díjas, befektetési egységhez kötött (unit-linked) biztosítások egy év alatt 37%-kal, a rendszeres díjas kockázati életbiztosítások pedig 10%-kal bővültek.

A COVID-19 világjárvány harmadik hulláma alatt megnövekedett a betegségi és haláleseti kárigények száma. A szolvencia 2 mutatónk erős, 231%-os volt. A nem életbiztosítási üzletágban a kárigények száma a lezárások idején csökkent, azóta pedig a szokásos szintre tért vissza.

– magyarázta Nik Vincke, a K&H Biztosító vezérigazgatója.

Nik Vincke | Fotó: Biztosító Magazin

Bank és biztosítás a zsebben

Ebben a félévben is folytatódott a K&H digitális átalakulása az innováció terén és továbbra is a mobiltelefonon elérhető banki és biztosítási szolgáltatások fejlesztésére összpontosít.

A K&H Biztosító bevezette az azonnali, elektronikus zöldkártya-szolgáltatását a KGFB-ügyfelek számára, akiknek már több mint 450 ezer zöldkártyát digitális formában küldtek ki.

K&H Biztosító a számok tükrében 2021 első félévének végén

  • saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 20,0 milliárd forint
  • mérlegfőösszeg: (IFRS konszolidált, nem auditált): 191,1 milliárd forint
  • biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 5,5 milliárd forint
  • adózás utáni eredmény: (IFRS konszolidált, nem auditált): 4,2 milliárd forint
Nik Vincke | Fotó: Biztosító Magazin

Nyitókép: Kocsis Ferenc Árpád / Summary Média

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...