Kövesse Facebook oldalunkat!

A magyar munkavállalók számára fontos a rendszeres kommunikáció a felettesekkel, a jó személyes kapcsolat a kollégákkal, valamint a rugalmas munkaidő – derül ki a Profession.hu és a Boston Consulting Group (BCG) közös, friss felméréséből.

Közös felmérést készített a BCG és a Profession.hu

Az MTI-nek kedden eljutatott közlemény szerint az online, reprezentatív felmérésben 2020 októberében 1380 dolgozó és 216 cég vett részt.

A munkaadók és munkavállalók szerint is a kommunikáció segítheti legjobban a munkatársak kapcsolatát a megváltozott munkakörülmények mellett, és egyezett a véleményük abban is, hogy a munka iránti elkötelezettséget leginkább a kollégákkal és a felettessel való kapcsolat, valamint a sikerek nyilvános elismerése erősítheti.

A szervezet iránti elkötelezettséget egyértelműen a felettesek hozzáállása határozza meg, hogyan kommunikálnak, hogyan támogatják beosztottjaikat a munkavégzés folyamán – vélték a válaszadók.

A magyar munkavállalók a jóllét szempontjából a legfontosabbnak a rugalmas munkaidő lehetőségét tartják, ezt követi a jobb munkakörnyezet, a munkáltató által biztosított home office csomag, majd a munkavégzés helyéről és idejéről való döntés lehetősége. A munkavállalók a legfontosabb hat feltétel közé sorolták a munkáltató által biztosított egészségügyi szolgáltatásokat és a sportolási lehetőségek támogatását is.

Ugyanakkor a munkáltatók a rugalmas munkaidő mellett a második legfontosabbnak a felettessel való rendszeres kommunikációt tartják, majd az egészségügyi szolgáltatások támogatását.

A legnagyobb eltérés a kötelező irodai napok fontosságának megítélésében van a munkavállalók és a munkáltatók között: a munkáltatók ezt viszonylag fontosnak ítélik, míg a munkavállalók nem.

A BCG a világ egyik vezető menedzsment tanácsadó cége, a vállalat árbevétele 2019-ban 8,5 milliárd dollár volt, 14 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban. A budapesti iroda egyben régiós központként is működik, a BCG tevékenységét irányítja Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában és Romániában.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...