Kövesse Facebook oldalunkat!

Változatlan cél, megújult stratégia: az eddigi két inkubációs kör sikerére alapozva új szintre lép a Sparklab, és innovációs laborként folytatja működését. A jövőben egyfelől az eddigi mentorszerepet kiegészítve a Sparklab csapata aktív partnerként vesz részt az életminőség-javító technológiai projektek megvalósításában. Másfelől kibővül a program jelentkezői köre is: a startupok és a vállalati kezdeményezések mellett magánszemélyek is jelentkezhetnek kezdeti, vagy akár már érett fázisban lévő projektjeikkel. A Sparklab január 14-étől várja a leendő partnerek ötleteit.

Harmadik inkubációs körét indítja a Sparklab by NN

Az NN Biztosító 2017 februárjában indította útjára startupinkubátor programját, a Sparklab by NN-t, hogy támogassa az emberi életminőség javítását szolgáló technológiai ötletek megvalósulását. Az azóta lezajlott két inkubációs körbe összesen több mint 44 országból jelentkeztek az együttműködésre nyitott startupok és vállalatok. Az elmúlt két évben így a Sparklab olyan forradalmi megoldásokhoz nyújtott mentortámogatást, amelyek többek között egészségügyi problémákkal is foglalkoztak, mint az inzulinrezisztencia, a mozgásszervi betegségek vagy a gyermekkori elhízás. Mindezekre tapasztalatokra építve a Sparklab január 14-étől megújult stratégiával igyekszik támogatni ötletek megvalósítását.

A mai szuperintenzív környezetben a legfőbb kérdés, hogy hogyan tudunk élni a technológiai fejlődés kínálta lehetőségekkel. Ezért döntöttünk úgy, hogy új szintre emeljük a Sparklab működését, mert szeretnénk minél több forradalmi újítással segíteni ügyfeleinket. Ehhez két alapvető újítást vezetünk be a programban: egyfelől még közvetlenebb, gyakorlatibb támogatást nyújtunk a projektcsapatoknak, másfelől pedig tovább szélesítjük a jelentkezők körét.

– fogalmazott az NN Biztosító elnök-vezérigazgatója.

A munkatársakat is szeretnék motiválni

Sztanó Imre elárulta, hogy a jelentkezők körének szélesítésével nem titkolt céljuk, hogy a cég munkatársait is szeretnék még inkább motiválni és támogatni ötleteik megvalósításában, legyen szó termékeink, működésünk vagy épp az ő munkahelyi életminőségük továbbfejlesztéséről.

Lean startup, agilis módszertan és investment readiness

Ennek érdekében a Sparklab a korábbi inkubációs modellben nyújtott termék- és üzletfejlesztési, valamint marketingmentor tevékenységen túlmenően nagyobb fókuszt helyez az ötlet megvalósításához szükséges többletkompetenciák és erőforrások biztosítására.

  • A program a lean startup, az agilis, valamint az investment readiness level módszertan felhasználásával kíséri végig az ötleteket, az NN csapata aktív partnerként vesz részt a koncepció és üzleti modell kialakításában és validálásában, valamint a piaci tesztelésben.
  • A projektek megvalósítását a kezdeti fázisban lévő ötletek esetén MVP-készítésig kíséri, majd az érett szakaszban járó kezdeményezések felskálázását, nemzetközi piacra lépését is támogatja a program.

A frissített stratégiában jócskán kibővítjük a korábbi mentortevékenységünket, amely természetesen továbbra is fontos eleme a programnak. A Sparklab programjában így sor kerül az előzetes piackutatásra és igényfelmérésre, az ügyfélközpontú termék- és szolgáltatástervezésre és a teljes körű erőforrás-tervezésre is. Az új modellben emellett még szélesebb körben várunk jelentkezéseket: a startupok és vállalati partnerek mellett a magánszemélyek kezdeményezései előtt is megnyitjuk az innovációs labor kapuit a korai fázisú ötletektől kezdve akár érett fázisban lévő megoldásokig.

– mondta Bozsánovics Judit, a Sparklab by NN innovációs menedzsere.

Az ötletgazdák ezen a honlapon tudják beküldeni ötleteiket egy rövid kérdőív kitöltésével és a projekt bemutatásával 2019. február 18-áig.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...