Üzleti Etikai Díjat kapott a K&H Biztosító többek között a papírmentes adminisztrációt célzó és környezettudatos fejlesztéseiért, a digitalizációs törekvéseiért és a társadalmi felelősségvállalás területén végzett munkájáért. A K&H Biztosító stratégiájában a jövőben is fókuszban maradnak a társadalmi ügyek, miközben cél az is, hogy kisebb legyen a pénzintézet ökológiai lábnyoma.
A K&H Biztosító lett a közel két évtizedes múlttal rendelkező Üzleti Etikai Díj nyertese a multinacionális vállalat kategóriájában. A díj célja, hogy elismertebbé váljanak azok a magyar piacon működő etikus vállalatok, amelyek többek között nagy figyelmet fordítanak a környezet és a társadalom érdekeivel összehangolt fejlesztésekre.
Mi, a K&H-nál, vezető pénzügyi intézetként hisszük, hogy ügyfeleink okos döntéseinek elősegítésén túl felelősek vagyunk azért a társadalomért és környezetért is, amelyben dolgozunk. A pénzügyi fenntarthatóság megteremtése mellett ezért arra is törekszünk, hogy válaszokat adjunk a társadalmi igényekre, így társadalmi szerepünket kiemelten a vállalkozásösztönzés, a pénzügyi oktatás, a környezetvédelem és az egészség területén szeretnénk erősíteni.
– kommentálta az elismerést Kaszab Attila, a K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese és a társaság nem-életbiztosítási vezetője.
Digitális megoldásokkal a gördülékeny ügyintézésért
Az etikus magatartást és az ügyfelek iránti elkötelezettséget mutatja a Biztosítónál többek között a folyamatos innováció, mint például a nem-életbiztosításokhoz köthető kárrendezési gyakorlat. A Társaság folyamatosan fejleszti az online kárbejelentési felületét. A K&H lakásbiztosításai pedig számos olyan fedezetet tartalmaznak, amelyek megfelelő biztosítási védelmet nyújtanak akár a klímaváltozás kapcsán kialakult szélsőséges időjárási viszonyok okozta károkra is. Az ügyfelek visszajelzéseit egy külön Ügyfélélmény csapat dolgozza fel és építi be a működésbe.
„Innovatív szolgáltatásaink és folyamatos megújulásra való törekvéseink jól mutatják azon elkötelezettségünket, hogy folyamatosan emeljük ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásaink színvonalát, segítsük őket álmaik megvalósításában és értékeik megvédésében”
– tette hozzá Kaszab Attila.
Papírmentes működés
A környezettudatosság érdekében többek között a gépjárműparkját folyamatosan cseréli, kiiktatva ezzel a dízeles gépjárműveket, hangsúlyt fektet az energiafelhasználás hatékonyságára és a szelektív hulladékgyűjtésre is.
A K&H Biztosító törekszik a papíralapú adminisztráció csökkentésére. A környezettudatos szerződéskötés érdekében egyre több helyi képviselő táblagépen készíti el a biztosítási ajánlatot, amelyet az ügyfelek azonnal alá is tudnak írni, valamint lehetőség nyílt a bankkártyás fizetésre is a helyi képviselőkkel történő szerződéskötés során.
Célkeresztben a munkavállalók
Az K&H Csoport tagjaként a K&H Biztosító a dolgozóknak is több lehetőséget kínál számos területen. Így lehetőség van továbbképzésekre, e-learning oktatásra, részmunkaidős foglalkoztatásra. A munkatársak bizalmát érzékelteti, hogy a Biztosítónál dolgozók közel egyharmada legalább 10 éve dolgozik a társaságnál. Emellett a pénzintézet a múlt évben 43,3 millió forintot költött egészségvédelemre és egészségügyi szolgáltatásokra.
A cégcsoport a K&H gyógyvarázs programon keresztül az elmúlt 14 évben több mint 600 millió forinttal segítette a gyermek-egészségügyet. A 2013 óta működő K&H gyógyvarázs mesedoktorok program pedig mára több mint 48 ezer regisztrált önkéntesével az ország egyik legnagyobb önkéntes kezdeményezésévé vált.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.