Stratégiai együttműködést alakított ki az UNION Biztosító egy hazai startup vállalkozással, a Fitpulival, melynek nyomán a biztosító komplex életmód applikációval bővíti vállalati egészségbiztosításhoz kapcsolódó szolgáltatásait – jelentette be hétfői sajtótájékoztatóján a két társaság vezetője. Az UNION a várhatóan januártól megváltozó egészségbiztosítási környezetben is komoly lehetőségeket lát, a Fitpuli bevezetése mellett egy új, rugalmas termékkel is jelentkezik a piacon.
Megújuló stratégiával válaszol az adóterhek emelkedésére az UNION
Az egészségbiztosítás az elmúlt hat év során megkerülhetetlen biztosítási formává vált: mára számtalan vállalat alkalmazza munkaerő-megtartó juttatásként, a dolgozók széles köre is hozzászokott és rendszeresen használja annak szolgáltatásait – hangsúlyozta Lehel Gábor, az UNION elnök-vezérigazgatója. – Arra számítunk tehát, hogy az adóterhek emelkedése sem állítja meg a fejlődést, ugyanakkor várhatóan átrendezi majd az igényeket, új versenyhelyzetet eredményezve. Erre az UNION megújuló stratégiával válaszol.
Az új PrivateMed Next egészségbiztosítási termékben bővült a választható csomagok száma, a biztosítási díj önrész választásával csökkenthetővé vált, miközben bővült a diagnosztikai elemek száma és egyes térítési limitek is igazodtak a piaci viszonyokhoz.
Az egészség motívumot tovább fűzve az UNION az egészséges életmódra és a megelőzésre is nagy hangsúlyt fektet. Ezért a biztosító együttműködési megállapodást kötött a lifestyle megoldást kínáló magyar startuppal, a Fitpulival, és kizárólagos biztosítási partnerévé vált. A közös munka első kézzelfogható eredménye a nagyvállalati egészségbiztosítási ügyfelek részére kínált életmód applikáció.
Mi a Fitpuli?
- A lelke egy mobilalkalmazás (elérhető iOS-re és Androidra)
- Önállóan is működik, de okoskarkötővel együtt sokkal pontosabb
- Automatikusan gyűjti az adatokat
- A piacon elérhető összes trackerrel kompatibilis
- Egy platformra gyűjti az életmód és orvosi paramétereket
- Folyamatosan menedzseli a krónikus betegségekkel kapcsolatos információkat
- Látással és hallással összefüggő szűrővizsgálatokat tartalmaz
- Laborlelet-értelmező felülettel is rendelkezik
„A Fitpuli a munkáltatók felé is képes rendszeres információkat közölni a dolgozók egészségi állapotáról, és az adott vállalat által bevezetett egészségprogramok eredményességéről. A fejlesztés azonban (amelyet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál is regisztráltak) garantálja, hogy a titkosított, egyedi, személyes adatokhoz csakis az adott felhasználó férjen hozzá, a vállalatokhoz tehát kizárólag aggregált, anonim adatok juthatnak el.”
– fejtette ki dr. Oláh Dániel, a Fitpuli ügyvezető igazgatója.
Az együttműködés a Design Terminal közreműködésével jött létre
A Design Terminal célja, hogy a piaci szereplők számára olyan innovációs programokat dolgozzon ki, melyek hidat képeznek a vállalatok és a startupok között.
– mondta Jónás László, a Design Terminal üzletfejlesztési vezetője. A Design Terminal és az UNION Biztosító 2018. februárjában kötött megállapodásának eredménye az UNION-Fitpuli co-branded márka.
Az UNION Biztosító immár tíz éve van jelen a magyar egészségbiztosítási piacon, amelynek egyik legnagyobb szereplője, az új szerzések terén piaci részesedése 30 százalék körülire becsülhető.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.