Kövesse Facebook oldalunkat!

Nem jellemző, hogy az emberek ragaszkodnának egy kerülethez lakásvásárlás esetén. Ugyanakkor a családalapításhoz közeledve egyre többen szeretnének ott élni, ahol felnőttek. Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa szerint a helyszínválasztásnál az anyagi háttér a legmeghatározóbb.

Ritka manapság, hogy valaki csak azért vásárol egy adott budapesti kerületben lakást, mert az azt megelőző években, akár évtizedekben ott élt. Hiába kötődik tehát valaki egy adott környékhez, ha van rá elegendő pénze, inkább egy népszerűbb kerületbe költözik.

„Vegyük azt, hogy valaki felnő a XII. kerületben a fővárosban, kedveli a környéket, szereti azt a stílust, de ha az anyagi helyzete lehetővé teszi számára, hogy inkább a belvárosban vagy egy populárisabb részen vásároljon ingatlant, akkor inkább emellett fog dönteni”

– fogalmazott Gadanecz Zoltán.

A GDN Ingatlanhálózat szakembereinek tapasztalata szerint a költözésnél korosztályos trendek is kirajzolódnak. A huszonéves vagy harmincas évei elején járó fiatalok jól veszik ezt az akadályt, könnyen tudnak a változással együtt élni, de ahogy elkezdenek idősödni, már kevésbé rugalmasak.

Egy idő után szívesebben térünk vissza oda, ahol a gyermekkorunkat töltöttünk és inkább költözünk egy olyan környékre, amit megszoktunk, ismerünk. Általánosságban elmondható, hogy mire valaki anyagilag megerősödik, visszaköltözik oda, ahonnan elindult és ott próbál meg családot alapítani”

– értékelt a szakember.

Gadanecz Zoltán arról is szót ejtett, egyedül Csepelen figyelhető meg, hogy ragaszkodnak a kerületükhöz a helyiek, más régiókban sokkal gyakoribb az átköltözés.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...