Kövesse Facebook oldalunkat!

Magyarországon a 3 évnél fiatalabb gyermekek 42%-a rendszeresen használ valamilyen okoseszközt, és kisiskolás korra ez a szám 89%-ra nő – derül ki az NN Biztosító friss kutatásából. A felmérés szerint a gyerekek közel 70%-a minden nap használ okostelefont vagy tabletet, így ezek az eszközök jelentős szerepet játszhatnak a legfiatalabbak ismeretszerzési folyamataiban. Ezt az oktatási potenciált hivatott kiaknázni az NN Biztosító által támogatott új mesesorozat a BOOKR Kids Mesetár alkalmazásban, amely a pénzügyi alapismeretek játékos elsajátításában segít a gyermekeknek és szüleiknek.

Egyre több kisgyerek használ okoseszközöket

A magyar szülők közel 70%-a nyilatkozott úgy, hogy gyermekük napi szinten használ valamilyen okoseszközt – derül ki az NN Biztosító reprezentatív kutatásából.

  • A felmérés szerint a kisgyermekek 38 százaléka már 3 éves kor alatt elkezdi az okostelefon-használatot, döntően még szórakozási céllal. Ebben a korban jellemzően még a szülők eszközeit használják a kicsik.
  • A 3 és 6 év közötti életkorban már 61 százalék az okostelefonozó gyermekek aránya.
  • A 7-10 éves kisiskolás korosztálynak pedig a 89%-a használ vagy tabletet vagy okostelefont. Ebben az életkorban már kiegyenlítődik az egyes felhasználási területek között a szórakozás és az ismeretszerzés aránya.

Iskolakezdés idején lenne optimális

A felmérés szerint a szülők többsége az iskolakezdés időszakát, vagyis a 6-7 éves kort tartja optimálisnak az okoseszközök használatának bevezetésére.

  • Ez az az életszakasz, amikor a gyermekek érdeklődése egyre inkább az ismeretszerzés felé fordul és ekkortól válik jellemzőbbé a saját eszközhasználat is.
  • A kutatás arra is rámutatott, hogy 10-ből 6 szülő érzi úgy, hogy az internet és az okoseszközök segítik a gyereket a tanulásban, az új ismeretek megszerzésében, ezért fontosnak tartják, hogy szülői felügyelettel már egészen fiatal korban megismerkedhessenek ezekkel.



Pénzügyi edukációs mesealkalmazást támogat az NN Biztosító

Látva, hogy a legfiatalabbak körében milyen ütemben növekszik az okoseszközök népszerűsége, egyre erőteljesebb a szülők részéről is az igény, hogy kihasználják ezt a lehetőséget a gyermekek oktatása, életre nevelése céljából.

Az NN Biztosító támogatja a BookR Kids mesealkalmazás új sorozatát, amely a pénzügyi edukációban játszhat fontos szerepet.

Vau úr, Mösziő, Nindzsa és Csuri a kanári a főszereplői a Noémi világa mesesorozatnak

A számos szakmai elismeréssel jutalmazott, 2016 óta működő magyar startup, a BOOKR Kids mobil- és tabletalkalmazásának közel százezer használója május közepén ismerkedhet meg a Noémi világa című mesesorozattal.

  • Noémi egy a talpraesett, az állatokat imádó kislány, aki a családja mellett az állatokért is rajong – izgalmas kalandokat él át Vau úrral, a kutyussal, Mösziővel, a cicával, a Nindzsa névre keresztelt teknőssel, illetve Csurival, a kanárival.
  • A bemutatkozó történetből az olvasók nemcsak azt tudhatják meg, hogy a kislány mire szeretné költeni első összegyűjtött forintjait, hanem az is kiderül, milyen kitartónak kell lennie álmai megvalósításához.
  • A júliusig havonta megjelenő animált és felolvasott epizódok, valamint a hozzájuk kapcsolódó interaktív játékok egyre több pénzügyi, biztosítási ismerettel gazdagítják majd a Noémi meséit követők tudását.



Az Életkapu program keretében támogatja az NN Biztosító a startupot

A mesesorozatot az NN Biztosító márciusban bevezetett, a gyermekek jövőjének tudatos tervezését segítő Életkapu program kapcsán támogatja a biztosító.

Az Életkapu program a rendszeres megtakarítási lehetőséget kombinálja a gyermekek biztosítási védelmével és minden fontosabb élethelyzethez alkalmazható, amelyekre nem árt idejében felkészülni:

  • Legyen szó nem állami finanszírozású oktatásról, az első lakás vásárlásának támogatásáról vagy szimplán csak arról, hogy segítjük gyermekeinket álmaik megvalósításában.
  • A konstrukció részeként a szülőknek lehetőségük van a gyermekek baleseti, súlyos és kisebb betegségre vonatkozó védelméről is gondoskodni a választható kiegészítő biztosítások révén.

Foto: Freepik

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...