Kövesse Facebook oldalunkat!

A Budapest Airport legalább 15 százalékos forgalombővülésre számít az Egyesült Államok és Magyarország között az új, közvetlen járatoknak köszönhetően. Tavaly az utasforgalom a két ország között elérte a 470 ezret úgy, hogy nem volt közvetlen járat – mondta Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi vezetője.

Repüljön az USA-ban a LOT és az American Airlines közvetlen járataival 

Az idén a lengyel LOT és az American Airlines is indít közvetlen járatokat New Yorkba, Chicagóba és Philadelphiába is, ezért legalább 15 százalékos bővülés várható, de a 25 százalékos sem kizárt.

  • Az adatok szerint az utasok 12 százaléka business osztályon repül, 88 százalék pedig turisztikai céllal látogatja meg a másik országot.
  • A legnépszerűbb városok sorrendben New York, Los Angeles és Miami.
Fotó: American Airlines



Budapest népszerű desztináció

Tom Lattig, az American Airlines európai vezetője a sajtótájékoztatón arról beszélt, hogy a budapesti járat a legnépszerűbb európai célállomások listáján van. Az első évben leginkább amerikai utasokkal számolnak, a járat már az első évben profitot termelhet a légitársaságnak.

Philadelphiából száz amerikai célállomás érhető el, az útlevél-ellenőrzés sokkal rövidebb időbe telik, mint a nagy New York-i és washingtoni repülőtereken.

– ezért is döntöttek úgy, hogy Budapestre onnan indítanak új járatot.

Fotó: American Airlines



A járatok egyelőre nyáron fognak közlekedni

Ha a nyári időszakban is kedvező lesz a foglalás, akkor jövőre már kiterjeszthetik a nyári menetrendi időszakot, de teljes éves járatot 2019-ben még nem fognak bejelenteni – tette hozzá.

Az American Airlines a világ legnagyobb légitársasága utasforgalom és flottaméret szempontjából is, 2017-ben 2,2 millió járaton 209 millió utast fuvarozott, 120 ezer munkavállalója van, flottája 1500 gépből áll.

Folyamatosan veszik az új gépeket…

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...