Bár Haraszti Zsolt családi vállalkozása 1994-ben indult a biztosítási piacon, a Netrisk.hu története 2001-ben kezdődött, amikor online kezdtek kötelező gépjármű felelősségbiztosítást ajánlani – olvasható a Minner.hu gazdasági blogon.
Aki név szerint ismerte az ügyfeleket…
Az első évben 273 ügyfelet sikerült szerezniük, Haraszti Zsolt szerint némi túlzással név szerint ismertek mindenkit. 2003 mérföldkő volt a cég életében, akkor törték át a 10 ezres ügyfélszámot, 2009-ben viszont már 310 ezren váltottak biztosítót a Netrisk.hu-n keresztül…
A cikk a Minner.hu-n folytatódik
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN