Kövesse Facebook oldalunkat!

A biztosító társaságok továbbra is nagyon sok, mintegy 100-féle kedvezmény lehetőségét ajánlják fel a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) díjak kialakításánál – hívja fel a figyelmet a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz).

Kedvezmények hosszú sora

A közleményben a Mabisz kiemelte, hogy bár társaságok a kedvezményrendszerben kisebb módosításokat végrehajtottak, de ezek nem különböznek gyökeresen a korábban alkalmazottaktól.

  • A biztosítók többségénél továbbra is díjkedvezményt kapnak az e-kommunikációt választók.
  • Néhány biztosító kedvezményt ad a nyugdíjasoknak, a közszolgálati dolgozóknak, az egyházi alkalmazottaknak, illetve azok családtagjainak.
  • Továbbra is elterjedt a családosok, a mozgássérültek kedvezménye, illetve az úgynevezett partnerkedvezmény, amely akkor vehető igénybe, ha más biztosítással is rendelkezik az ügyfél az adott társaságnál

– sorolja a Mabisz.

Már nem érint annyi autóst mint régen…

A szövetség felidézi, hogy a jogszabályban rögzítetteknek megfelelően a piaci szereplők november 1-jén éjfélig közzétették az év végi évfordulós szerződésekre vonatkozó kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) díjakat, a 13 piaci szereplő közül 12 társaság új díjat hirdetett meg 2018. január elsejétől, egy társaság továbbra is a korábban meghirdetett díjait alkalmazza jövő év elejétől.

A Mabisz közleménye szerint az őszi kgfb-kampány már korántsem érint annyi autóst, mint 2010 előtt, amikor jogszabály határozta meg, hogy minden gépjármű kgfb-szerződésének évfordulója január 1-je.

A döntés előtt mindenképpen érdemes ellenőriznie a kgfb-díjak alakulását a rövidesen elinduló Mabisz díjnavigátoron, amely az összes piaci szereplő minden kedvezményét tartalmazza, és üzleti érdektől mentes összehasonlítást nyújt – tájékoztatott a biztosítók szövetsége.

Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...