Címke: interjú
Hiába van luxusautód vagy jacuzzid, ha nincs otthon műtárgyad, csak egy „gazdag bunkó” vagy!
A kortárs művészeti szektor - annak ellenére, hogy komoly eredményeket tud felmutatni - úgy tűnik még nem nőtte ki magát teljesen, pedig akár Magyarország új iparága is lehetne. Mivel kevésbé vagyunk erre szocializálódva, ez a story eddig nem állt össze egy olyan produkcióvá, amire tapsolni kezdene a közönség
Hasít a PARKL: Már látszik hol vannak a szabad és biztonságos parkolóhelyek
Továbbra is láthatatlanok (lennének) a parkolóhelyek Budapesten, hacsak nem indult volna el tavaly egy új magyar parkolási startup, a PARKL. A nagy sikerű okostelefonos parkolóhely kereső alkalmazást eddig már több mint 25 ezren töltötték le. Az elmúlt év eredményeiről és az idei tervekről Somogyi Zsoltot, a PARKL társalapítóját kérdeztük.
Okos egészségügy: Ezekre figyelj, ha magánkórházban szeretnél kezelésre járni
Az okostelefonok világa mellé okos egészségügyi megoldások dukálnak: terítéken a magán egészségbiztosítási kínálat.
Újabb insurtech startupok a biztosítási piacon: cél a kárrendezés digitalizálása
Az elektronikus biztosításközvetítő oldalakat - ahol szinte az összes biztosító ajánlatából válogathatunk - már évek óta használjuk. De mi a helyzet akkor, ha kárbejelentésre kerül a sor?
Ennyi: Ha megéljük a nyugdíjas kort, a túlélés kockázatát is kezelni kell
A Biztosító Magazin vendége Kali József, személyes pénzügyi tanácsadó volt, akivel a lehetséges megoldásokról beszélgettünk.
CSOK változások: Mutatjuk a legfontosabb tudnivalókat az új igénylési feltételekről
A szerdai Magyar Közlönyben jelentek meg a CSOK igénylési feltételeit érintő legújabb változások. A frissen megjelent kormányrendelet több olyan könnyítést is tartalmaz, amivel a nagycsaládosok mindenképp jól járnak majd.
Startupok: Törött autók javításához közvetít szervizeket a KárWeb
A profi kárrendezőkből álló csapat által kifejlesztett online alkalmazás izgalmas lehetőséget nyújt a biztosítóknak ügyfeleik gyors, újszerű és gazdaságos kiszolgálásához.
Innovációk a Generali Biztosító kárrendezési folyamataiban
Korábban, ha kedvenc biztosítónk kárszakértője hirtelen részese lett a hétköznapjainknak, ez egyértelműen azt jelentette, hogy valamilyen gond vagy probléma adódott az életünkben. Az utóbbi időben viszont a kármegelőzés, a preventív kommunikáció szerepe felértékelődőben van.
Tanítható, agilis és kritikusan gondolkodik: őket keresik most a biztosítók
Az olló úgy tűnik egye csak nyílik: a kereslet továbbra is távolodik a kínálattól. Azokért a munkavállalókért – akik olyan képesítésekkel rendelkeznek, amikben a legnagyobb hiányok vannak - továbbra is komoly bérharc folyik.