Az UNION Biztosító megkapta a Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy program „kiemelkedő digitális biztosító” védjegyét – adta hírül Szigl Renáta, az UNION Biztosító igazgatósági tagja és Jobbágy László, a Digitális Jólét Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A védjegyet a korszerű és kimagasló minőségű digitális szolgáltatásokat nyújtó biztosítók kaphatják meg. Ilyen szolgáltatások közé sorolta Jobbágy László az UNION Biztosító online szerződéskötési, díjfizetési, ügyintézési és kárrendezési folyamatain túl a közvetlen és közvetett ügyfélazonosításra biztosított innovatív megoldását, vagy a saját fejlesztésű webes applikációt, melyen keresztül a felhasználó fotókat készíthet, fájlokat tölthet fel, és közvetlenül küldheti be azokat a biztosítónak.
Szigl Renáta elmondta, hogy ide tartoznak még azok a jelenleg is folyamatban lévő fejlesztések, melyek azt célozzák, hogy a már korábban digitalizált ügyfélkiszolgálási folyamatokat a mai technológiáknak és ügyfél elvárásoknak megfelelően korszerűsítsék. Ennek során újult meg teljeskörűen az Online ügyfélszolgálati felület, valamint az értékesítői portál, melynek segítségével az értekesítő partnerek a korábbiakhoz képest még magasabb ügyfélkiszolgálást tudnak nyújtani ügyfeleik számára. Említésre méltó törekvés a digitális ügyfélkiszolgálást támogató háttér infrastruktúra és az e-mail kommunikációs csatorna funkcióinak továbbfejlesztése. Ennek érdekében az UNION olyan belső centralizált dokumentum generálási, kezelési és nyomon követési rendszert hozott létre, mely a különböző háttér rendszerekből indított, ügyfélnek szánt dokumentumokat bármilyen digitális folyamatba képes bekötni. Ezekkel a fejlesztésekkel end-to-end digitális szolgáltatásokat biztosít ügyfelei számára.
A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy (DJPV) program célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a korszerű és kimagasló minőségű digitális szolgáltatásokra. A DJPV az ügyfelek bizalmát erősítve ösztönöz a digitális pénzügyi szolgáltatások igénybevételére, egyúttal újabb fejlesztésekre készteti a szolgáltatókat. A védjegy logó akár a digitális szolgáltatásoktól eddig ódzkodó, bizalmatlanabb felhasználókat is meggyőzheti a kényelmes és biztonságos szolgáltatások előnyeiről.
A „Digitális Hitelintézet/Biztosító – DJP-partner és a „Kiemelkedő Digitális Hitelintézet/Biztosító – DJP-partner” védjegyek használatára magyarországi székhellyel vagy fiókteleppel rendelkező biztosítók és hitelintézetek pályázhatnak, ha a benyújtás idején legalább ötezer ügyfél számára nyújtanak pénzügyi szolgáltatásokat.
Az UNION Biztosító folyamatosan dolgozik a digitalizációs folyamatain. Csak néhány mutatószám: Nyolcszorosára emeltük a bankkártyás fizetések számát, 15%-kal növeltük az online ügyfélkommunikáció arányát. Hosszútávú célunk, hogy a szerződésekkel kapcsolatos megkeresések túlnyomó többsége a digitális csatornákon keresztül érkezzen be a postai út helyett. A munka során nem papíralapú folyamatokat szeretnénk digitálisan leképezni, hanem innovatív hozzáállással, az egyszerűsítés szellemében még nagyobb ügyfélélményre törekszünk.
– fejtette ki Szigl Renáta, az UNION Biztosító igazgatósági tagja.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.