Kövesse Facebook oldalunkat!

Külföldi előadók, nagy bejelentések és a Corporate Explorer című könyv bemutatója Magyarországon – ez a program várta a vendégeket a CHERRISK negyedik születésnapi sajtóeseményén. 2018-ban indult útjára az első hazai insurtech, amely az Y és Z generáció igényeire szabva ötvözi a biztosítási termékeket az innovációval. A startup azóta is szárnyal, immáron Európa négy országában; Magyarországon, Németországban saját márka alatt, Csehországban és Szlovákiában UNIQA színekben van jelen teszt jelleggel.

A rendezvényen részt vevő újságírókat Wolfgang Kindl, az UNIQA Insurance Group AG igazgatótanácsának tagja köszöntötte. Elmondta, hogy a biztosító csoporton belül milyen fontos szerepet töltenek be a digitális biztosítások az elmúlt évek tapasztalatai és eredményei alapján.

Az UNIQA Liechtenstein és a CHERRISK egy új digitális működési modellt validált a lakossági biztosítási üzletágban. Az úgynevezett “best practice to next practice” transzformációs utunk fontos állomása, mellyel ablakot nyitottunk az európai digitális biztosítási piacra. Az UNIQA Csoport hosszú távon elkötelezett Magyarország mellett, ezért támogatta jelentős tőkebefektetéssel a projektet.

– fogalmazott Wolfgang Kindl.

Fotó: UNIQA Biztosító.

Négy év, négy ország és egy új biztosításkötés minden harmadik percben

Kurtisz Krisztián, a CHERRISK CEO-ja és az UNIQA Csoport Retail és Digitális biztosításaiért felelős nemzetközi vezetője az indulás és a növekedés legizgalmasabb pillanatairól számolt be. Felelevenítette az első ötleteket, majd a folyamatot ahogyan ezekből létrejött az újgenerációs biztosítási modell, amely szakított a szektor sztereotípiáival, és Magyarországon elsőként, a megváltozott felhasználói szokásokra kínált megoldást. Előadásában elmondta, hogy a kezdetek kezdetén öt alapvető célt határoztak meg; az operáció központosítását, egyszerű jogi struktúrát, közösséget támogató ökoszisztémát, a határon átívelő disztribúció innovációját és az adatvezérelt felépítést. Számára ez jelenti a Biztosítás 2.0 modellt, amely mára a CHERRISK-ben megvalósulni látszik.

Büszkék vagyunk arra, hogy egy ízig-vérig magyar innováció az UNIQA támogatásával ilyen sikeres lett több piacon is, és hogy már negyedik éve nyújtunk valódi megoldásokat és támogatást a mindennapok kisebb-nagyobb kihívásaira és kockázataira.

– mondta Kurtisz Krisztián.

Prezentációjában a CEO sorra vette az elmúlt évek legfontosabb eredményeit is. Csak, hogy néhányat említsünk ezek közül: több mint 400.000 regisztráció, 203.117 biztosított utas. CHERRISK GO alkalmazás, melyben 694.011.043 virtuális cseresznye gyűlt össze és közel
50.000 felhasználó a CHERRISK közösségéből, aki úgy döntött, hogy jótékony ügyek támogatására ajánlja fel mozgással megszerzett cserkóit.

Kurtisz Krisztián | Fotó: UNIQA Biztosító

Miért érdekes egy magyar insurtech cég egy amerikai üzletember számára?

Egyenesen Bostonból érkezett a születésnapra Andrew Binns, a Change Logic LLC igazgatója és társalapítója, aki a Corporate Explorer című könyv társszerzője. Előadásában kiemelt szerepet kapott a kérdés, hogy a nagyvállalatok hogyan vehetik fel a versenyt a startupokkal az innovatív megoldások terén.

Arról is beszámolt hogyan vált könyve egyik központi elemévé egy magyar startup, a CHERRISK sikertörténete.

A CHERRISK története egyre több figyelmet kap világszerte. Hiszen élő példája, hogy a nagyvállalatok hogyan tudnak sikeresen új, innovatív üzletágakat fejleszteni. Ennek eredményeképp pedig az UNIQA Csoport ügyfelei egyszerre élvezhetik a hagyományos biztosítások és a leginnovatívabb termékfejlesztések nyújtotta előnyöket.

– nyilatkozta Andrew Binns.

UNIQA Liechtenstein, egy egyedülálló biztosító

Végül, de nem utolsó sorban pedig Carsten Abraham, az UNIQA Liechtenstein vezérigazgatója és pénzügyi vezetője számolt be arról, hogyan kapcsolódik a magyar insurtech életébe Liechtenstein.

Előadásában elmondta, hogy miért váltak egy különleges kockázatviselő biztosító társasággá az UNIQA Csoporton belül és milyen innovációs potenciál rejlik a digitális megoldásokat felkaroló központban.

A CHERRISK-ről:

A CHERRISK-et az UNIQA Csoport, Ausztria és Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb biztosítási csoportja alapította. A magyar fejlesztésű, innovatív biztosítási platform 2018 szeptemberében kísérleti projektként indult. Mára egy több mint 400.000 főt számláló ökoszisztémává nőtte ki magát. A CHERRISK a világ egyik első határokon átnyúló insurtech cégeként budapesti központjából segít az embereknek biztonságosabb és egészségesebb életet élni Magyarországon és Németországban. White label technológiai megoldásának köszönhetően pedig idén ősztől már Csehországban és Szlovákiában is elérhető. További információért látogasson el a https://www.cherrisk.com/hu-hu/ weboldalra.

Nyitókép: UNIQA Biztosító.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...