Kövesse Facebook oldalunkat!

Magyarországon, csakúgy mint világszerte, a koronavírus vezeti a legfelkapottabb Google-keresések 2020-as listáját. A Google szerdán hozta nyilvánosságra a 2020-es keresési trendeket, amelyek egyedi betekintést engednek abba, mi érdekelte leginkább a világot és Magyarországot idén.

A Google idén is a legfelkapottabb keresések adataira összpontosított, vagyis azon keresésekére, amelyek 2020-ben hosszabb időn keresztül kiugró forgalmat eredményeztek a 2019-es keresésekhez képest.

A top 10-es listák több mint 70 ország legnépszerűbb témáit fedik le többek között a popkultúra, sport, zene, politika és hírek terén.

– olvasható az esemény kommunikálásával megbízott ügynökség szerdai közleményében.

SOKAN OLVASTÁK

A magyar abszolút lista élén a globális listával megegyezően a koronavírus áll. Ezt követi az amerikai elnökválasztás és az online oktatást segítő Google Classroom, majd a Telex kifejezés. A top 10-es listára felkerült még Benedek Tibor, Gesztesi Károly és Kobe Bryant, valamint a koronavírus-térkép és a Magyar Közlöny is.




A sorozatok közül a Mintaapák, a Bátrak Földje és a Mellékhatás voltak a legkeresettebbek, a könyvek között a Kisasszonyok, a 365 nap és a Vaják kerültek az élre. A sporteseményeknél a Magyarország-Izland mérkőzés és a Kézilabda EB, a videójátékok közül pedig az Among Us és a Valorant érdekelték leginkább a magyar internetezőket.

A közlemény szerint a 2020-as „Az év keresései” listák az év során indított több billió keresés adatai alapján készültek, amelyekből a duplikációkat, spameket kiszűrték.
2019-ben Magyarországon az önkormányzati választások, globálisan pedig az Indiai-Dél-Afrikai krikettmérkőzések vezették a legfelkapottabb Google-keresések listáját.

A teljes 2020-as listákat a Google.com/2020 oldalon lehet megnézni.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...