A K&H Biztosító 2017-ben 2,9 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el, ami éves összehasonlításban 3 százalékos növekedést jelent – mondta Nik Vincke, a K&H Biztosító vezérigazgatója hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.
- Tavaly a nem-élet üzletágban a bruttó díjbevételük 18 százalékkal emelkedett 2016-hoz képest, míg az élet üzletágban a tisztán kockázati életbiztosításoknál 25 százalékos volt a növekedés.
- működési eredmény a nem-élet területen 2,9 milliárd forint, az élet üzletágban 1,4 milliárd forint volt.
- A nem-élet üzletág díjbevétele elérte a 32,5 milliárd forintot, a 18 százalékos éves szintű növekedés motorja a gépjármű felelősségbiztosítás volt.
- A biztosító mérlegfőösszege tavaly év végén 167,5 milliárd forint volt.
Nik Vincke, a K&H Biztosító vezérigazgatója hozzátette:
„A magasabb színvonalú ügyfél kiszolgálás érdekében a teljes kárkezelési folyamatot digitalizáltuk, hogy megfeleljünk ügyfeleink egyre növekvő elvárásainak, aminek köszönhetően a kárrendezési idő jelentős mértékben tovább csökkent.”
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN