Az üzleti kategóriában immáron ötszörös MagyarBrands díj tulajdonosa lett Keszthelyi Erik tanácsadó cége, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. – közölte ma délután a társaság sajtóirodája.
A MagyarBrands Program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A Program ráirányítja a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, a legnépszerűbb vezető termékekre és szolgáltatásokra, valamint a legújabb, innovatív fejlesztésekre.
KORÁBBAN ÍRTUK
A nagy lerohadás: A Facebook hétfő délután 6-kor globálisan elérhetetlenné vált
A Hungarikum Alkusz Cégcsoport évek óta elkötelezetten dolgozik azon, hogy tagvállalatai vezető pozíciót vívjanak ki maguknak a hazai biztosítási piacon. A cég menedzsmentjének feltett szándéka, hogy a cégcsoport neve egybeforrjon a minőségi ügyfélkiszolgálással, a trendépítéssel, az innovatív technológiák alkalmazásával, hogy ezáltal a hazai alkusztársadalom mértékadó szervezetévé váljanak.
Büszke vagyok rá, hogy ötödik alkalommal is MagyarBrands díj elismerésben részesült vállalatunk, amely a kollégák következetes és áldozatos munkája nélkül nem valósulhatott volna meg!
– kommentálta az eredményt Keszthelyi Erik, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport társtulajdonosa.
KORÁBBAN ÍRTUK
Ingatlan.com: Új rekordokat és további élénkülést hozhat a zöld hitel
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.