Kövesse Facebook oldalunkat!

Az üzleti kategóriában immáron ötszörös MagyarBrands díj tulajdonosa lett Keszthelyi Erik tanácsadó cége, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. – közölte ma délután a társaság sajtóirodája.

A MagyarBrands Program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A Program ráirányítja a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, a legnépszerűbb vezető termékekre és szolgáltatásokra, valamint a legújabb, innovatív fejlesztésekre. 

KORÁBBAN ÍRTUK

A nagy lerohadás: A Facebook hétfő délután 6-kor globálisan elérhetetlenné vált

Amerikai idő szerint hétfőn délben globálisan elérhetetlenné vált a Facebook közösségi oldal és az óriásvállalat tulajdonában lévő egyéb platformok, mint az Instagram és a WhatsApp - számolt be az amerikai sajtó.

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport évek óta elkötelezetten dolgozik azon, hogy tagvállalatai vezető pozíciót vívjanak ki maguknak a hazai biztosítási piacon. A cég menedzsmentjének feltett szándéka, hogy a cégcsoport neve egybeforrjon a minőségi ügyfélkiszolgálással, a trendépítéssel, az innovatív technológiák alkalmazásával, hogy ezáltal a hazai alkusztársadalom mértékadó szervezetévé váljanak.

Büszke vagyok rá, hogy ötödik alkalommal is MagyarBrands díj elismerésben részesült vállalatunk, amely a kollégák következetes és áldozatos munkája nélkül nem valósulhatott volna meg!

– kommentálta az eredményt Keszthelyi Erik, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport társtulajdonosa.

KORÁBBAN ÍRTUK

Ingatlan.com: Új rekordokat és további élénkülést hozhat a zöld hitel

Az új lakások piacának, ezen belül a lakásépítéseknek adhat extra lendületet az október elején elindult Zöld Otthon Program, amelynek keretében kedvezményes, maximum 2,5 százalékos, végig fix kamatozású, legfeljebb 70 millió forintos lakáshitelt lehet igényelni
Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...