Kövesse Facebook oldalunkat!

A CIG Pannónia csoport 645 millió forint konszolidált adózott eredményt ért el az első fél évben, ami 27 százalékos növekedés a múlt év azonos időszakához képest – közölte a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. a Budapesti Értéktőzsde honlapján hétfőn.

A biztosítási díjak 37 százalékkal, 14,9 milliárd forintra nőttek idén január-júniusban a tavalyi azonos időszakhoz képest, és a viszontbiztosítási díjakat nem tartalmazó nettó díjbevételek is 22 százalékkal emelkedtek.

A jelentés szerint a stratégiai termékek növekedési dinamikája kiegyensúlyozott, a unit-linked, az ipari vagyon és a flotta casco biztosítások növekedése termékenként elérte az egy-egy milliárd forintot, a csoportos személybiztosítási értékesítés pedig meghaladta a 700 millió forintot éves összehasonlításban.

A portfólió növekedésének alapját az új értékesítések adják.

Az adózott eredmény növekedése ellenére a saját tőke csökkent 3,2 milliárd forinttal 2022-ben, ennek elsődleges oka a beszámoló szerint az értékpapír-portfólión képződött nem realizált árfolyamveszteség.

A jelentésben kiemelték a második negyedévben az Euroleasing Zrt.-vel kötött húszéves stratégiai megállapodást,

amelynek keretében az Euroleasing ügyfelei részére elérhetővé vált a CIG Pannónia vagyonbiztosítási és casco konstrukciói mellett hitelfedezeti biztosításterméke is.

A termékportfólió fejlesztésével kapcsolatban jelezték:

Új utas- és lakásbiztosításokat vezettek be, köztük minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás terméket is.

A CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. részvényeivel a BÉT prémium kategóriájában kereskednek, a papír 269 forinton zárt pénteken, éves maximuma 425, minimuma 241 forint volt.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...