Foto: OVB.
Kövesse Facebook oldalunkat!

Az európai pénzügyi közvetítő konszern az előző évhez viszonyítva 2,7 százalékkal, azaz 3,28-ról 3,37 millióra növelte ügyfeleinek számát. Az összes értékesítési jutalék pedig 58,6 millió euróra emelkedett 2018 első negyedévében – áll a cég sajtóközleményében.

Az operatív eredmény némileg elmaradt az előző éves értéktől

  • A legerősebb, közép-, és kelet-európai szegmensben az összes értékesítési jutalék jelentősen, 5 százalékkal nőtt.
  • Németországban 5,3 százalékkal az előző éves érték alatt maradt, mivel itt a szabályozások módosításai továbbra is kifejtik hatásukat.
  • A dél-, és nyugat-európai szegmensben az összes értékesítési jutalék kis mértékben, 0,4 millió euróval csökkent.

Az értékesítési jutalékok területén az OVB mérsékelt fejlődést tudott elérni saját országos piacain, amelyet a más országokban tapasztalható növekedés jelentősen kompenzált.

– mondta Mario Freis, az OVB Holding vezérigazgatója.

Az OVB konszern 2,9 millió eurós operatív eredményt (EBIT) ért el, amely – elsősorban a vállalati stratégia keretein belül tervezett magasabb ráfordítások miatt – 0,3 millió euróval elmarad az előző éves értéktől.

A vállalat megerősíti az idei üzleti évre kiadott előrejelzését

2018 első negyedévének üzletmenete megerősíti a teljes évre vonatkozó előrejelzésünket.

– mondta Oskar Heitz, az, OVB pénzügyi igazgatója.

Az igazgatóság továbbra is a teljes értékesítési jutalék kismértékű csökkenésére számít. A vállalati stratégiai intézkedések ráfordításaival és a megvalósítandó szabályozási követelményekkel kapcsolatban elmondható, hogy az operatív eredmény várhatóan 13,0 és 13,5 millió euró között lesz, ennek ellenére az OVB konszern stabil pénzügyi helyzete biztosítani fogja az osztalékfizetés folytonosságát.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...