Barion Pixel
18.7 C
Budapest
- 2021. szeptember 23.
/  Tekla, Líviusz

SZIKSZAI JÓZSEF

A Generali Magyarország vagyon- és gépjármű-kárrendezési igazgatója

Névjegy

Hamarosan…

CIKKEK

Szikszai József: Kilőttek az internetes káresetek a koronavírus-járvány alatt

Évről évre többen esnek internetes bűncselekmények áldozatául: a Generali Biztosító hazai reprezentatív kutatásában résztvevők több mint harmada számolt be arról, hogy érte már cybertámadás a világhálón. Sajnos a legtöbben még nincsenek tisztában azzal, hogy milyen lépésekkel lehet megelőzni a káreseteket, illetve jogorvoslathoz jutni, ha már megtörtént a baj.

Bejött a digitális kárbejelentés: A Generali videós funkcióval bővíti szolgáltatását

Bár továbbra is a tanácsadón vagy alkuszon keresztül történő kárbejelentés a leggyakoribb, a lakossági ügyfelek egyre nagyobb mértékben használják a digitális lehetőségeket: már minden ötödik iyen eset online csatornán történik – derül ki a Generali adataiból. 

Generali tippek: Okos megoldások a téli autózáshoz

Bár most szokatlanul meleg van, a vezetéstechnikai szakértők szerint már most érdemes felkészíteni autónkat a télre. A legtöbb baleset a Generali adatai szerint is novemberben történik a késő őszi, téli időszakban, tavaly több mint 4000 kárbejelentés érkezett a társasághoz ebben a hónapban, közel 800 millió Ft értékben.

Szikszai József: Figyeljünk oda a benzinkúton, ha nem akarunk komoly károkat

Életbe lépett az az EU-s irányelv, mely szerint valamennyi európai uniós országban új, egységes üzemanyagcímkével kell ellátni a benzinkutak töltőoszlopait. Hazánkban a bevezetés fokozatos lesz, de mostantól egy ideig nem tanácsos reflexből nyúlni a töltőpisztolyért, mert könnyen akár többszázezres kárt okozhatunk a benzin és a gázolaj felcserélésével. 

Ezek a leggyakoribb vagyoni károk, amiket bejelentünk a biztosítóhoz

A biztosító csak június első felében közel 1 milliárd forint értékű káresetet regisztrált. A társaság adataiból az is kiderül, hogy a vagyonkárok bejelentésére már ugyanannyian használják az online csatornákat, mint a call centert.

Innovációk a Generali Biztosító kárrendezési folyamataiban

Korábban, ha kedvenc biztosítónk kárszakértője hirtelen részese lett a hétköznapjainknak, ez egyértelműen azt jelentette, hogy valamilyen gond vagy probléma adódott az életünkben. Az utóbbi időben viszont a kármegelőzés, a preventív kommunikáció szerepe felértékelődőben van.

Generali felmérés: autóbalesetből kevesebbet, betörésből többet tanulunk

Egy kutatás szerint az autóbalesetet elszenvedőknek csupán a fele változtatott vezetési szokásain az eset után, a betörést átélt válaszadóknak viszont közel 80 százaléka tett valamit azért, hogy a jövőben elkerülje a bajt - közölte a Generali Biztosító az MTI-vel.