Kövesse Facebook oldalunkat!

Egy jó munkahely nem csupán magához vonzza a minőségi munkaerőt, hanem képes meg is tartani, amihez többre van szükség emberközpontú HR-folyamatoknál: élménnyé kell tenni a munkát – vallják az NN Biztosítónál, amely második alkalommal érdemelte ki a nemzetközi Top Employer Institute Top Employer Europe és Magyarország tanúsítványait.

A tavalyi év után ismét elnyerte a Top Employer Institute (TEI) nemzetközi tanúsítványát, a Top Employer Europe és Magyarország elismeréseket az NN Biztosító. A TEI átfogóan elemzi a vállalatok munkáltatói alapelveit és gyakorlatait, kitérve a szervezeti kultúrára, a tehetséggondozásra, a munkaerőtervezésre, a beléptetésre, a képzésre és fejlesztésre, a teljesítménymenedzsmentre, a karrierlehetőségek és az utánpótlás menedzsmentjére, valamint a kompenzációs és juttatási rendszerre. A Top Employer Certification Program keretein belül a cégek egy százkérdéses kérdőívben mutathatták be lokális, emberközpontú HR-folyamataikat, amelyekkel igyekeznek a lehető legjobb színvonalú munkakörnyezetet megteremteni munkavállalóiknak.

A TEI Top Employer Europe és Magyarország minősítés pozitív visszacsatolás számunkra, hogy a kollégáinkat fókuszba helyező HR-stratégiánk jól működik, a duplázás pedig külön öröm.

mondta az NN Biztosító HR-vezetője. Martin Eszter hozzátette: az agilis működés bevezetése átfogó kultúraváltást hozott az egész vállalatban, közben azonban rengeteg energiát mozgósítunk annak érdekében, hogy a kollégák el tudjanak igazodni a változásmenedzsment labirintusában és hogy megkapjanak minden lehetőséget, amely a fejlődésben segíti őket.

Martin Eszter szerint a sikeres toborzás és megtartás érdekében a munkát élménnyé kell tenni, olyan csapatot kell kovácsolni, amelynek tagjai valóban gördülékenyen tudnak együttműködni ebben az új keretrendszerben. Az NN Biztosítónál ezért is kiemelten támogatják a közösségben történő önfejlesztést: különböző IT-meetupoknak adnak rendezvényhelyszínt, a kollégáknak kötetlen beszélgetések, reggelik formájában biztosítanak folyamatos platformot, és ezeket témamegjelölésekkel terelik professzionális mederbe. A munka kreatív élményekkel történő vegyítése szintén már az első napoktól jelen van a munkavállalók életében: az újonnan érkezettek játékos formában ismerhetik meg a cég működését és a legfontosabb információkat az NN digitális onboarding játékával.

Két éve indítottuk el belső NN Inspire Programunkat, amelynek keretében motiváló videókkal és speciális eseményekkel igyekszünk inspirálni kollégáinkat, hogy még többet hozhassanak ki magukból a kreativitás, problémamegoldás és az együttműködés terén

– folytatja Martin Eszter.

A szakmai fejlődés mellett a munka-magánélet egyensúlyára is kiemelt figyelmet szentel a biztosító. Ennek keretében egész évet lefedő programsorozattá bővítették ki a korábbi egészséghónap kezdeményezésüket, amellyel egészségfókuszú előadásokkal és szűrésekkel, illetve munkahelyi masszázzsal színesítik a munkanapokat. A szombati munkanapokon az NN Kids, azaz a gyereknapközi formájában is kézzelfogható segítséget nyújtanak a családosoknak.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...