29.7 C
Budapest
- 2020. augusztus 6.
Ma Berta, Bettina napja van.
 

Támogassa az INSURTECH rovatot!
A részletekért írjon a hello @ bmag.hu e-mail címre vagy tekintse meg a MÉDIAAJÁNLAT-ot.

TOVÁBBI HÍREK

MABISZ: A távolsági ügyintézést segíti az E-kárbejelentő

Az ingyenes parkolás, a szép idő és az ünnepi hosszú hétvége hatására ismét megnövekedhet a gépjárműforgalom, s ezzel együtt – márciushoz képest – a balesetek száma is. A válsághelyzetben különösen fontos lehet, hogy ilyen esetekben a résztvevők közötti távolság tartására is alkalmas E-kárbejelentőt használjuk, hívja fel a figyelmet a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ).

Insurtech: A Liferay elemzése szerint már a biztosítók is nekünk kedveznek

A megkérdezett biztosító vállalatok 60%-a mondja azt, hogy olyan kommunikációs felületeket használ, vagy tart azok kialakításánál, amely lehetővé teszi a személyre szabott információk megjelenítését ügyfelei számára, derül ki az IDC és a Liferay közös tanulmányából.

Innovációs nagydíjat nyert a Fitpuli, Oláh Dániel és Békási Sándor egészségügyi startupja

A Magyar Innovációs Alapítvány és a Magyar Innovációs Szövetség közösen, immár 28. alkalommal meghirdetett Magyar Innovációs Nagydíj pályázatán összesen nyolc kategóriában díjaztak kiemelkedő műszaki, gazdasági és innovációs eredményeket.

Insurtech: A CIG Pannónia bevezeti a videochat-en keresztüli szerződéskötést

A CIG Pannónia Biztosító a mai napon az elsők között vezeti be a teljeskörű digitális biztosítási szerződéskötést és a távértékesítésre vonatkozó jogszabályok szerinti, videochat-en keresztül történő életbiztosítási ajánlattételt. Ennek köszönhetően a biztosító értékesítői a járvány idején is tudják folytatni munkájukat.

UNIQA Biztosító: A CHERRISK felhasználókat a jótékonyság is ösztönzi az otthonmaradásra

A koronavírus miatt kialakult helyzetben új, az időseket támogató jótékonysági kuponnal jelentkezik a CHERRISK by UNIQA alkalmazása, a CherryGO.

Lépésről-lépésre: Insurtech startupok esélyei a magyar biztosítási piacon

Mekkora esélyei vannak ma egy insurtech startupnak Magyarországon? Hogy lehet életbiztosítást online értékesíteni? Hogy állunk az insurtech fejlettség területén?

Liferay: Nőnek a biztosítási igarág digitalizációra fordított kiadásai egy kutatás szerint

A biztosítók informatikai kiadásai globálisan évi 5,2 százalékkal bővülnek 2022-ig és elérik a 126 milliárd dollárt, a növekedés motorja az új, ügyfélközpontú technológiák bevezetése az IDC piackutató és a Liferay szoftverfejlesztő vállalat közös tanulmánya szerint.

Álom-e a papírmentes iroda? Bankok és biztosítók működését forradalmasítja IT megoldásaival az Innodox

Megoldásaikkal a közműszolgáltatóknál hónapról-hónapra sárga csekkek milliói készülnek, az OTP és a CIB Bank a havi egyenlegközlőinek tömeges előállításához ugyancsak az INNODOX rendszereit használja.

Ez már a papírkor vége? Az alapoktól digitalizálódik a szerződéskötés és a bankolás

A TrustChain és Peak Financial Services a jogi és pénzügyek digitalizációjával segíti a magyar KKV-kat az innováció útjára lépni. Ezáltal egyszerűsíti és felgyorsítja a munkafolyamataikat, biztonságossá és átláthatóvá teszi az elszámolásukat, csökkenti a papírmunkával járó felesleges terheiket.

A digitalizáció és a hatékonyságnövelés áll majd a biztosítási innovációk fókuszában

Miközben óriási átrendeződés figyelhető meg a nemzetközi biztosítási piacon, idehaza továbbra is rengeteg a kérőjel a szakmai szereplők fejében. Látható, hogy az ügyfelek az utóbbi években „ki lettek okosítva”, lényegesen tudatosabbak, mint pár éve: elvárják az azonnali, empatikus kiszolgálást, az értékelés lehetőségét, a fair árazást és a személyre szabott biztosítási megoldásokat.

Emma és a láncfűrész: A CHERRISK diszruptív kampányban riogatja a magas biztosítási árakat

A CHERRISK nyári kampánya végleg leszámol a magas biztosítási árakkal. Május óta láthatók a kampány utas- és lakásbiztosítás display és PPC hirdetései, az animációs TVC-k pedig június közepe óta futnak.

K&H: 2,6 tonna papírt spóroltak meg a biztosítottak, felére csökken az ügyintézési idő

Többszörösére nőtt a biztosítós ügyeiket a K&H Biztosító netes portálján intéző ügyfelek száma, részben ezért megújult az ügyfélportál - közölte a K&H. A regisztrált ügyfelek száma három év alatt több mint 300 százalékkal, a feltöltött dokumentumok száma pedig 426 százalékkal nőtt.

VÁRHATÓ IDŐJÁRÁS

BUDAPEST
kevés felhő
29.7 ° C
30 °
29 °
54 %
4.1kmh
20 %
csü
30 °
pén
32 °
szo
33 °
vas
32 °
hét
32 °

NÉPSZERŰ

RELAX

VIDEO