A nemzetközi Generali Csoport működési eredménye 3,9 milliárd euróra (+9,1%), adózott eredménye 2,2 milliárd euróra (+16,6%) nőtt. Ezzel továbbra is stabil a vállalat tőkepozíciója.
A nemzetközi Generali Csoport kimagaslóan jó, 3,9 milliárd eurós (+9,1%) működési eredményt ért el, köszönhetően a vállalatcsoport valamennyi üzleti szegmensben elért fejlődésének.
- A vagyonbiztosítási üzletág technikai profitabilitása megtartotta kiváló szintjét, 92,5%-os combined ratio-val. Az bevétele 4,3%-kal nőtt a Csoport fő piacain történt fejlődésnek köszönhetően.
- Az életbiztosítás üzletág bevételei 10 milliárd euróra nőttek (+24,5%), a technikai tartalékok pedig 363,3 milliárd eurót (+5,8%) tettek ki. Az életbiztosítási új üzletek megtérülési rátája (NBM) eléri a 4,28%-ot.
- A Csoport adózott eredménye 2,163 milliárd euróra nőtt (+16,6%), mely részben az egyes üzleti egységek értékesítési eredményeit is tükrözi.
- Az üzlet eladások/vételek hatásával korrigált profit elérte az 1,872 milliárd eurót (+6,2%).
A teljes bruttó árbevétel 3,2%-os növekedéssel elérte az 51,4 milliárd eurót, a mindkét üzletágban megvalósuló fejlődésnek köszönhetően.
A nemzetközi Generali Csoport tőkepozíciója továbbra is stabil, a vállalat tőketőkemegfelelési mutatója 204 százalékra változott.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN