Új képviseleti pontot nyitott a Generali Biztosító Budapest II. kerületében: az új iroda a helyi lakosok kiszolgálása mellett a közelben élő külföldiek fogadására szakosodott. Az irodában akár négy különböző nyelven is egyeztethetnek a tanácsadókkal, amely a nemzetközi ügyfelek számára személyre szabott és kényelmes szolgáltatást biztosít.
A digitális technológia folyamatos fejlődése ellenére a biztosítási szektorban még mindig elengedhetetlen a személyes kapcsolattartás: a Generali Biztosító kutatása szerint a leendő ügyfelek nagyjából fele a tájékozódáshoz igénybe venne ugyan online felületeket, szerződését azonban mindenképpen személyesen kötné meg. Ezt az igényt a Generali országszerte igyekszik kielégíteni.
Az ügyfelek személyre szabott kiszolgálásában most újabb mérföldkövet ért el a vállalat, hiszen megnyitotta első olyan képviseletét Budapesten, amely a helyi lakosok kiszolgálása mellett a közelben élő külföldiek fogadására szakosodott. A II. kerületben található, Margit körút 44. szám alatt megnyílt iroda dolgozói összesen 4 idegen nyelven – angolul, németül, oroszul és szlovénül – beszélnek, így a nemzetközi ügyfelek fogadása a lehető leggördülékenyebben zajlik.
A külföldieknek az autó és az egészség a legfontosabb
A Generalinál több mint 20 ezer külföldi ügyfél kötött biztosítást az elmúlt 10 évben.
A számos elérhető kondíció közül egyértelműen a járművekre, illetve az egészségmegőrzésre köthető szolgáltatások a legnépszerűbbek: a nemzetközi ügyfelek 80 százaléka ezekkel az opciókkal él.
A legkedveltebb kondíció a külföldiek körében a járművekre kötött biztosítás, amelyet a nemzetközi ügyfelek több mint 60 százaléka vett igénybe. Ezt követi a vállalat Testőr nevű biztosítása, amely élet-, baleset– és egészségbiztosítás is egyben – a külföldi ügyfelek közel egynegyede ezt a szolgáltatást választja.
IDŐJÁRÁS
Heti időjárás: Esernyőt fel! Csapadékosan indul a hét
A lakásbiztosítások a dobogó harmadik helyén állnak a nemzetközi ügyfelek körében – ezt a biztosításfajtát 4 százalékuk kötötte meg a közelmúltban.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.