A legjobb helyezést elérve a biztosítótársaságok között a Generalit a világ 250 legelismertebb vállalata közé rangsorolta az amerikai Forbes.
Felmérést végzett a Forbes
Az üzleti magazin felmérésben ötven országból résztvevő 15 ezer válaszadó a 61. helyre tette az olasz cégcsoport. Az értékelésében kiemelt szerepet játszottak a fenntarthatósági, így környezeti, társadalmi és vállalatvezetési eredményei. A válaszadók minősítették az adott vállalat megbízhatóságát, társadalmi felelősségvállalását, a munkáltatói megítélést, és a cég termékeinek teljesítményét is.
ELŐZMÉNYEK
Generali előrelátók: Ingyenes vizsgálatok várólista nélkül a Generali Szűrőbuszaiban
A Generali Szűrőbuszairól szóló korábbi cikkünkben bemutattuk, melyik az a 10 szűrés, amely elérhető az új generációs diagnosztikai berendezésekkel felszerelt járművekben. Akkor egy orvosszakértőt is megkérdeztünk, miért érdemes rendszeresen részt venni ezeken a szűrővizsgálatokon.
Generali előrelátók: Tudd meg, hogyan lehetsz nyugdíjasan is szellemileg a toppon!
Az agy egészségére sajnos sokan nem fordítunk akkora figyelmet, mint a testünk többi részére. Az Alzheimer-kór és a demencia azonban egyre több embert érint – 2050-re várhatóan világszerte 131,5 millió ember szenved majd ilyen betegségektől.
Az olasz nagyvállalatok közül a Generali mellett egyedül a Ferrari-nak sikerült felkerülni a 250-es listára.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN