Kövesse Facebook oldalunkat!

Az esetek nagy többségében már nem az a kérdés az utazókban, hogy érdemes-e utasbiztosítást kötniük külföldön tartózkodásuk idejére, sokkal inkább azt mérlegelik, melyik biztosítást válasszák a széles kínálat számos terméke közül. A döntési szempontok között a magas limitek mellett ugyanolyan fontos szerepet játszik, hogy egy valóban minőségi, megbízható szolgáltatásra támaszkodhassanak üzleti vagy szabadidős utazásuk során.

Magas szakértelem, magas limitek

Az ATLASZ utasbiztosítás neve több évtizede összeforrt a minőségi szolgáltatással. A kanadai Fairfax Financial Holdings tulajdonában lévő Colonnade biztosító magyarországi fióktelepe több mint 3 éve vette át hazánk egyik legrégebbi múlttal rendelkező lakossági biztosítási termékének értékesítését, az ATLASZ utasbiztosítást idén tavasszal a megváltozott szokásokhoz igazította, és nemcsak megőrizte, de tovább is emelte azt a szakmai színvonalat, amelyhez az ATLASZ-ügyfelek az évtizedek alatt hozzászoktak.

  • A most megújult termék valamennyi módozatában a rohamosan emelkedő nemzetközi egészségügyi ellátások költségéhez emelték a térítési limiteket.
  • A termék fejlesztésekor figyelembe vették, hogy az utazók egyre nagyobb értékű eszközöket is magukkal visznek utazásaikra.
  • A piacon elérhető utasbiztosítások tárgyankénti limitjei sok esetben nem elegendők egy-egy nagyobb értékű mobiltelefon, laptop, fényképezőgép biztosítására, így az ATLASZ-termékekben a poggyászbiztosítási limiteket is megnyugtató szintre növelték, a leggyakrabban űzött szabadidős sporttevékenységeket pedig beépítették az alap termékekbe.
  • Korábban írtuk: Nem rekedt külföldön utasa a csődbe ment Fáraók Toursnak

Éjjel-nappal hívható, saját asszisztencia

A legtöbb asszisztenciaszolgálattal ellentétben az ATLASZ Assistance segélyszolgálat kollégái a Colonnade biztosítón belül végzik a szolgáltatások, ellátások megszervezését, így az ügyintézésnél gyors és veszteségmentes információáramlás válik lehetővé. A magyar utazók legkedveltebb célországaiban kiváló helyi partnerhálózattal rendelkeznek,

A Colonnade neve garanciát jelent a kórházak, orvosok számára, így legtöbbször a biztosított utasoknak a helyszínen nem kell fizetniük, mert a biztosító mindent rendez az ellátó intézményekkel.

Alapszolgáltatások helyett prémium termékek

Az értékesítés során a prémium termékekre helyezik a hangsúlyt, és arra bátorítják az utazókat, hogy zavartalan pihenésük érdekében a felsőbb kategóriás utasbiztosításokat válasszák, hiszen több váratlanul nagy költséggel járó káreseménynél is — például baleset, betegség, sürgősségi betegszállítás, mentés, hazaszállítás — limit nélküli fedezetet nyújtanak.

A Colonnade erre a szemléletre és együtt gondolkodásra ösztönzi partner utazási irodáit is, hiszen továbbra is ők a legfontosabb értékesítési csatornájuk. Ahogyan valamennyi biztosítási ágazatukban, úgy az utasbiztosítás esetében is partnereik számára közvetlen elérhetőséget biztosítanak munkatársaikhoz.

Nyitókép: Pexels.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...