Kövesse Facebook oldalunkat!

A CIG Pannónia Csoport 1,155 milliárd forint első féléves adózott eredményről számolt be a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerdán közzétett gyorsjelentésében. A tavalyi első félévet 30 millió forint adózás utáni veszteséggel zárta a csoport az egyszeri hatásoktól megtisztítva.

A jelentés szerint a csoport fél évi átfogó jövedelme 642 millió forint volt, az egy részvényre eső nyereség pedig 15,1 forint.

A biztosítási díjbevétel 11,468 milliárd forintot ért el 2018 első hat hónapjában. Az élet szegmens a tavalyi év hasonló időszakához képest megduplázta adózott eredményét, míg a nem-életbiztosítási üzletág a 2017-es első félévi 135 millió forintos veszteség után idén 410 millió forint nyereséget ért el – közölte a biztosító az MTI-vel.

A CIG Pannónia saját tőkéje a tavaly év végi 9,015 milliárd forintról 16,937 milliárd forintra emelkedett. Az áprilisi közgyűlés döntése alapján a tavalyi üzleti év után részvényenként bruttó 10 forint osztalékot fizetett tulajdonosainak, összesen 933 millió forintot.

A gyorsjelentés felidézi, hogy Konzum Befektetési és Vagyonkezelő Nyrt. a 23 466 020 darab, egyenként 40 forint névértékű és 350 forint kibocsátási értékű „A” sorozatú névre szóló, szavazati jogot biztosító törzsrészvényt jegyzett le, amivel 24,85 százalékos közvetlen befolyásoló részesedést szerzett. Az alaptőke-emelést a cégbíróság május 8-i hatállyal bejegyezte, így a cég alaptőkéje 3 milliárd 777 millió forintra emelkedett. A CIG Pannonia ugyanakkor tőzsdei kereskedésen kívül 1 368 851 részvényt vásárolt a Konzum Befektetési és Vagyonkezelési Nyrt.-ben egyenként 3000 forintos áron, amivel 6,56 százalékos tulajdonrészt szerzett.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...