Tovább folytatva a 2016-2018-as stratégiai célok megvalósítását újabb eredményes félévet zárt a nemzetközi Generali Csoport. Az adózott eredmény 8,8%-os bővüléssel 1,3 milliárd euró fölé emelkedett, míg a működési eredmény 2,5 milliárd eurót tett ki (+2,7%%).
A több mint 60 országban tevékenykedő Generali Csoport lendületesen, kitűzött céljait is túlteljesítve zárta 2018. első félévét:
- Tovább folytatódott a díjbevétel stabil emelkedése, mely összességében, 6,5%-os növekedéssel 35,1 milliárd eurót tett ki az év első felében, köszönhetően a minden üzletágban elért fejődésnek.
- Az élet üzletág 8,6 %-os növekedése elsősorban a megtakarításos és nyugdíjcélú termékekből fakad.
- Az új üzlet értéke (New Business Value) 2017 azonos időszakához mérten 3,6%-kal 965 milliárd euróra nőtt.
- A nem-élet területen 2,1%-os volt a bővülés, 11 milliárd eurós díjbevételt realizálva. Az üzletág eredményességéhez az Ausztria, CEE & Oroszország régió teljesítménye (+2,3%) jelentősen hozzájárult.
- A combined ratio 92%-kal továbbra is kitűnő szinten áll, míg a vállalatcsoport tőkehelyzete, a piaci volatilitás ellenére továbbra is stabil, a gazdasági szolvencia mutató (Economic Solvency Ratio) 221%.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN